1396-12-13 15:02
1640
1
51158
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه تپه اعلام کرد؛

7 بانکی که با شرایط آسان به روستاییان وام مسکن می دهند

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه تپه گفت: بر اساس توافق انجام شده با بانکهای کشور، شرایط آسان ضمانتی برای روستاییان جهت گرفتن وام مهیا شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، مرتضی صابری، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراوه تپه در گفتگو با راه اترک گفت: از آنجایی که در استان گلستان متاسفانه 127 هزار واحد مسکونی غیر مقاوم و ناایمن وجود دارد و تعداد زیادی از آنها نیز در شهرستان مرزی مراوه تپه قرار گرفته، بر اساس توافق با بانک ها که با پیگیری های استاندار محترم گلستان انجام شده است، شرایط آسان تری برای گرفتن وام مسکن و موضوع ضمانت فراهم دیده شده است.

صابری اضافه کرد: جهت مساعدت به متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در مناطق مرزی شامل ساکنان شهرهای گنبد، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا ، مراوه تپه و همچنین مددجویان محترم تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در کل استان این تسهیلات با یک نفر ضامن بازاری دارای جواز کسب و یک نفر ضامن کشاورز یا دامدار دارای دفترچه کشاورزی یا دامداری پرداخت شود و در سایر مناطق استان نیز بصورت یک نفر ضامن کارمند بدون الزام به نامه کسر از حقوق به همراه یک نفر ضامن بازاری دارای جواز کسب و یا کشاورز و دامدار دارای دفترچه کشاورزی یا دامداری این تسهیلات پرداخت شود.

وی ادامه داد: این قانون در دو شهر مراوه تپه و گلیداغ نیز اجرایی می شود ، چرا که این دو شهر جزو شهرهای زیر 25 هزار نفر محسوب می شوند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص بانک هایی که این تفاهم نامه را امضاء کرده اند نیز گفت: بانک های سپه-ملی-ملت-تجارت-صادرات-مسکن و رفاه، این تفاهم نامه را امضاء کرده اند و قول همکاری کامل را نیز داده اند.

صابری در خصوص زمان اجرایی شدن این مصوبه هم گفت: این مصوبه از زمان ابلاغ قابلیت اجرا دارد و مردم می توانند از فردا با شرایط جدید برای گرفتن وام اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمددوجی

سلام وعرض ادب من بخاطراینکه ضامن نداشتم نتونستم وام بگیرم رفتم بنیادبخاطراینکه راهنمایی کنن که چکارکنم وچه جوری وام تهیه کنم به من گفتندچون پروانه ساختمان ندارم وامی به من تعلق نمیگیردیعنی تنهاکسی که بدون پروانه ساختمانی خانه ساخته من هستم لطفا راهنمایی کنید

0
0
پاسخ
1397-10-12 10:57

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.