1397-02-19 19:35
1259
0
53339
فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه:

ترکمنستان برای برگزاری مراسم مختومقلی در یک روز همکاری نکرد

فرماندار شهرستان مرزی مراوه تپه در نشست خبری با خبرنگاران از عدم همکاری دولت ترکمنستان برای برگزاری مراسم مختومقلی در یک روز گلایه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار مراوه تپه در نشست خبری اصحاب رسانه از عدم همکاری دولت ترکمنستان برای برگزاری مراسم مختومقلی در یک روز گلایه کرد.

تاجی قره جه گفت: ما دوست داریم، مردم ترکمنستان و غیر آن در مراسم سالگرد مختومقلی در یک روز دور هم جمع شده و این مراسم را اجرا کنند، اما متاسفانه این آمادگی از طرف دوست و همسایه عملی نشده است.

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: سین کامل برنامه ی فردا بسته شده و مراسم با حضور معاون رئیس جمهور، وزیر ارشاد اسلامی، مردم، علاقه مندان و میهمانان استانی و غیر استانی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه های عمرانی مجتمع گردشگری آرامگاه مختومقلی فراغی هم گفت: سنگ فرش رواق تا سال آینده با احداث 4 دروازه تکمیل می شود( 2 تا دروازه از قبل ساخته شده است.)

اسماعیل تاجی اضافه کرد: مراسم مختومقلی فراغی، توسط صدا و سیمای استان گلستان، به صورت، زنده پوشش داده خواهد شد و رسانه های خبری نیز در روز برگزاری مراسم همانند همیشه حضور داشته اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.