1393-08-15 12:58
2278
0
5416

مرکز درمان بستر مراوه تپه چشم به راه رئیس جمهور

مرکز درمان بستر مراوه تپه در حال تکمیل تجهیزات می باشد و علی رغم تمام محرومیتهای منطقه هنوز بهره برداری نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، مرکز درمان بستر شهرستان مرزی مراوه تپه علی رغم تمام محرومیتهای منطقه هنوز بهره برداری نشده است.

شهرستان مراوه تپه از نزدیکترین مرکز بیمارستانی نزدیک به 100 کیلومتر فاصله دارد و نیاز مبرمی به داشتن امکانات بیمارستانی و درمانی در منطقه وجود دارد.

تاجی قره جه ،فرماندار شهرستان مراوه تپه در گفتگو با اترک در این خصوص گفت: به امید خدا با تخصیص اعتبار تازه ای که به این مرکز درمانی اختصاص داده شده است، به زودی شاهد افتتاح این مرکز درمانی باشیم.

وی در خصوص تاریخ دقیق افتتاح این مرکز درمان بستر به اترک گفت: در حال حاضر مرکز درمان بستر مراوه تپه و گالیکش در حال تجهیز هستند وبرای افتتاح آنها منتظرسفر رئیس جمهور هستیم، اگر برنامه ی سفر ایشان در آبانماه باشد در همین آبان و اگر در آذرماه بیایند ، در آذر ماه مرکز درمان بستر شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ایشان در خصوص موضوع بیمارستان یا مرکز درمان بستر در گلیداغ گفت: در گلیداغ مرکز تسهیلات زایمانی که کلنگ آن چندی پیش زده شد ، درحال ساخت است و فعلا همین موضوع پیگیری شده و انشاءا... هرچه سریعتر این پروژه با کیفیت تمام به مردم گلیداغ تحویل داده شود.

تاجی قره جه از توسعه ی آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان نیز خبر داد و گفت: طرح توسعه ی آزمایشگاه مرکزی شهرستان را نیز در حال پیگیری داریم و این طرح برای رفاه حال بیشتر شهروندان خواهد بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.