1398-03-05 13:05
1485
0
63485
امام جمعه شهر فراغی:

حضور در راهپیمایی روز قدس، نشان همدلی ما با هم و نفرت ما از صهیونیستهاست

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی در مراسم ختم قرآن چنارلی در خصوص حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور پرشور و باشکوه در این روز حماسی وظیفه همگان است تا دشمن بار دیگر به عمق همدلی ما ونفرت ما از صهیونیست پی ببرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، مراسم ختم قرآن در حوزه علیمه بزرگ اهل سنت روستای زیبای چنارلی برگزار گردید.

در این مراسم معنوی، امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با توجه به ایام شهادت حضرت علی علیه السلام در این روزهای ماه رمضان گفت: آن حضرت به دنیا و مادیات ارزشی قائل نبودند.

آخوند صفری همچنین گفت: مسئولین باید با الگو گرفتن از شخصیت آن حضرت در راه خدمت خالصانه به خلق تلاش نمایند.

وی با اشاره به روز قدس افزود: حضور پرشور و باشکوه در این روز حماسی وظیفه همگان است تا دشمن بار دیگر به عمق همدلی ما و نفرت ما از صهیونیست پی ببرد.

آخوند صفری با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستانی گفت: دشمن در کمین جوانان ماست که آنان را منحرف نماید لذا آنها را از کلاس های مفید بهره مند سازیم .

در پایان مراسم حاج صلاح الدین گوکلان مدیر حوزه علمیه چنارلی، با دیدگان اشک آلود و زاری برای تمامی امور مسلمین و کشور دعا نموده و نمازگزاران نیز با احساسی عمیق آمین گفتند.

در این مراسم معنوی یازمراد کوسه غراوی، فرماندار ، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بخشداران و دیگر مسئولین شهرستان مراوه تپه ، کلاله و مهمانانی از شهرستانهای دیگر استان و خراسان شمالی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.