1395-12-04 11:58
1655
0
35614
در بازار هفتگی رخ داد؛

توهین ماموران شهرداری مینودشت به یک خبرنگار

مامورین شهرداری مینودشت به یک خبرنگار که در حال تهیه گزارش از بازار این شهر بود توهین کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، صبح روز گذشته خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گیتی آنلاین» جهت تهیه گزارش تصویری از وضعیت اجتماعی و اقتصادی شهرستان مینودشت، به بازار هفتگی مینودشت مراجعه می کند و به تهیه گزارش می پردازد.

در همین حال ماموران شهرداری مینودشت که در حال دریافت عوارض از دستفروشان سطح سه شنبه بازار مینودشت بودند متوجه حضور و تهیه گزارش خبرنگار این پایگاه خبری شدند که وی را به خارج از بازار هدایت کرده و از وی توضیح و مدارک خبرنگاری در رابطه با تهیه گزارشش خواستند.

اما مامورین شهرداری به توضیحات و مدارک این خبرنگار قناعت نکرده و تهیه گزارش را منوط به تایید یکی از مسئولین شهر دیگر اعلام کردند در حالی که مسئول مذکور هیچ اطلاعی از فعالیت خبرنگار مذکور نداشت.

همچنین مامورین شهرداری از سمت خود سوء استفاده کرده و با تهدیدات مختلف از خبرنگار «گیتی آنلاین» خواستند شهر مینودشت را ترک کند.

در این میان مامورین شهرداری به عناوین مختلف در تهیه گزارش خبرنگار خدشه وارد کردند و مانع از ادامه کارش شدند و اتهاماتی از سوی مامورین شهرداری به وی وارد شد و در نهایت با هماهنگی برخی مسئولین و نهادها این مشکل خاتمه یافت.

تمامی مستندات در پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین موجود و محفوظ می باشد و در صورت نیاز جهت اثبات ارائه خواهد شد و این موضوع نیازمند پیگیری خانه مطبوعات و مسئولین ذی ربط می باشد.

مینوخبر: آماده انتشار توضیحات مسئولان شهرداری مینودشت در خصوص ادعای این پایگاه خبری هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.