1395-12-07 06:37
1752
0
35736
خطیب جمعه بخش کوهسارات:

استمرار مقاومت رمز کامل پیروزی فلسطین است

خطیب جمعه بخش کوهسارات گفت: استمرار مقاومت رمز کامل پیروزی فلسطین است

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی خانلری» امام جمعه بخش کوهسارات شهرستان  مینودشت در خطبه های نماز جمعه این هفته این بخش با اشاره به هشتم اسفند سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی و روز بزرگداشت حکیم حاج ملا هادی سبزواری، گفت: بزرگترین فیلسوف قرن سیزدهم شاعر و فقیه عصر قاجار است. متخلص به اسرار و از مه ترین شارحان فلسفه صدرائی است. زندگی زاهدانه ای داشت . به زراعت مشغول بود و دسترنجش را با فقرا و طلاب تقسیم می کرد.

وی همچنین با اشاره به نهم اسفند سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینی (ره) در سال 57، اهداف اصلی بنیاد را کاهش استضعاف مادی و فرهنگی مستضعفان، توسعه دانایی، دانش و فن آوری عنوان کرد.

خطیب جمعه بخش کوهسارات با اشاره به مسئله فلسطین خاطر نشان کرد: استمرار مقاومت رمز کامل پیروزی فلسطین است.

وی با بیان این جمله از مقام معظم رهبری که فرمودند همه قوا باید آخر امسال نشان دهند برای «اقدام و عمل» چه کرده اند؟، تصریح کرد: تلاش دشمن دلزدگی مردم از انقلاب است؛ مردم از وضعیت موجود گله مند هستند و نباید به این گله مندی با بی تدبیری و سوء مدیریت افزود.

حجت الاسلام خانلری با بیان این مطلب که بنده از مسئله آب منطقه رنجیده خاطر هستم، عنوان کرد: کارگزاران امر بدور از تنش تلاش کنند راه حل صحیحی اتخاذ کنند.

امام جمعه بخش کوهسارات در پایان از مردم بخش دعوت کرد تا مراسمات دهه دوم فاطمیه (س) را همچون سنوات گذشته پر شور برگزار کنند.

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

minookhabar47 2

عکس و گزارش: تقی فرامرزی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.