1396-03-20 06:34
1549
0
40054
امام جمعه بخش کوهسارات:

داعش یادآور تفکر خوارج در جنگ نهروان است + تصاویر

حادثه تروریستی 17 خرداد بیانگر خصومت بارز با اسلام ناب محمدی (صلی ا... و علیه و آله و سلم) بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر ، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی خانلری» خطیب نماز جمعه بخش کوهسارات در خطبه  های این هفته گفت: عملیات ترویستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) در دسته ترورهای هدفمند تعریف می شوند.

وی با بیان این که حادثه تروریستی 17 خرداد بیانگر خصومت بارز با اسلام ناب محمدی (صلی ا... و علیه و آله و سلم) بود، خاطر نشان کرد: هدف تروریست های داعشی ضربه زدن به یک نهاد قانون گذاری و همزمان  وارد کردن آسیب به نماد یک ایدئولوژی بود.

حجت الاسلام خانلری افزود: در قرائت داعش از اسلام هم زیارت مردود است و هم قانون گذاری که یادآور تفکر «ان الحکم الا لله» خوارج در جنگ نهروان است.

وی هدف از اقدام تروریستی یا ترقه بازی داعشی ها را شکست فضاحت بار آمریکا، اسرائیل و عربستان در منطقه دانست و عنوان کرد: باید از اقتدار و فداکاری برادران نظامی مان در سپاه و نیروی انتظامی که حماسه آفریدند قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه بخش کوهسارات در ادامه 15 ماه مبارک رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیهم السلام) و آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام را تبریک گفت.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن لیالی پر فیض قدر، گفت: روزه داران تلاش کنند از این خوان نعمت به قدر کافی و وافی متنعم شوند.

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

عکس و گزارش: تقی فرامرزی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.