1396-05-08 10:32
1107
0
42117
فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی:

نباید در هیچ شرایطی دشمن را دوست تلقی کرد / بصیرت و دشمن شناسی؛عامل مقابله با تفرقه افکنی

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: بصیرت و دشمن شناسی ؛عامل مقابله با تفرقه افکنی است ؛اگر بصیرت وجود داشته باشد جوانان راه درست را بشناسد آن وقت عزم و اراده هم به خرج دهند نصرت الهی همواره کشور را از گزند دشمن نجات می دهد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان در جمع مسولین سیاسی یگانهای ارتش گفت: ما ملت با تجربه ای هستیم تمامی ترفندهای دشمنان را تجربه کرده ایم در مقابل دشمنان اسلام و دشمنان قران تسلیم نشدیم ، نخواهیم شد و مقاومت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عامل اصلی ایستادگی ما در مقابل دشمنان ؛ عزم ،اراده و بصیرت است ،گفت: بصیرت که داشته باشیم دشمن را میشناسیم دوست را میشناسیم و کج فهمی های دشمنان را هم بخوبی ضمن شناسایی برای اطرافیان خودمان نیز تبیین می کنیم.

اثنی عشری تصریح کرد: امروز در کشورهای اطراف خودمان کشورهایی را می بینیم که مسولان آنان دچار خطا های بصیرتی اند و غیرت ملی را ندارند بیشتر به فکر حفظ تاج و تخت و موقعیت خود هستند اینها نمی توانند دوست را از دشمن تشخیص دهند و حالت مستعمره به خود گرفته اند و همیشه در حالت تزلزل هستند و اربابان آنها هرگاه اراده کنند انها را جابجا می کنند .

فرمانده تیپ ۲۳۰ ادامه داد: نباید در هیچ شرایطی دشمن را دوست تلقی کرد اگر چنین برداشتی در مسئولین تداعی شود قطعا کشور ضربه می خورد ؛ و دشمن طرفدار چنین بینش و خردی است که بتواند از سادگی برخی عناصر استفاده کند و راه را برای ایجاد رخنه و نفوذ فراهم کند .

وی افزود : شما مسولین بصیرتی باید با برنامه های جامع کامل و به روز؛ نسل جوان را از ترفندهای دشمن آگاه کنید ؛بصیرت و دشمن شناسی ؛عامل مقابله با تفرقه افکنی است ؛اگر بصیرت وجود داشته باشد جوانان راه درست را بشناسد آن وقت عزم و اراده هم به خرج دهند نصرت الهی همواره کشور را از گزند دشمن نجات می دهد؛ نصرت الهی یعنی راه خدا را شناختن و پیدا کردن است و دنبال آن رفتن است و به توطئه دشمن تن ندادن .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.