1397-11-15 09:27
2738
0
60919
فرمانده سپاه شهرستان مینودشت :

اجرای 320 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر/ پشتیبانی از نظام در شرایط حساس کنونی ضروریست

سرهنگ یعقوب مصطفی لو گفت: به مناسبت ایام دهه فجر 320 عنوان برنامه توسط بسیجیان شهرستان مینودشت در پایگاه‌ها، حوزه‌های و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از بسیج، سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه مینودشت بعد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه فجر 320 عنوان برنامه توسط بسیجیان شهرستان مینودشت در پایگاه‌ها، حوزه‌های و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد 40 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به‌صورت شاخص در روزشمار ناحیه‌ای قرار دارد؛ و دیگر برنامه‌ها نیز با توجه به روزشمار شهرستانی در زیرنویس درج‌شده است.

فرمانده سپاه مینودشت خاطرنشان کرد: برگزاری چهار یادواره شهدا، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و بسیج در مینودشت، پیاده‌روی‌های خانوادگی و برنامه‌های ورزشی، مسابقات فرهنگی، نواختن زنگ انقلاب، اعزام راویان انقلاب در سطح مدارس و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری جشن‌های مختلف، نشست های بصیرتی با موضوع گفتان سازی 40ساله انقلاب اسلامی و همچنین از مهم ترین برنامه تبیین حجاب فاطمی در انقلاب اسلامی در سطح شهرستان مینودشت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: عطرافشانی گلزار شهدا، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی برای نیازمندان توسط حوزه خواهران ، برگزاری میز خدمت، حضور بسیجیان در نماز عبادی - سیاسی جمعه،و حضورکلیه بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن روانشالله با حضور قدرتمند و محکم تر از سال های گذشته برگزار می کنیم .

مصطفی لو با بیان اینکه در این شرایط حساس کنونی پشتیبانی از نظام ضروری است یاداور شد: با طی کردن مسیر انقلاب و ولایت قادر خواهیم بود ترفند و توطئه‌های دشمنان را همچون چهار دهه گذشته نقش بر آب کنیم که در این راستا جمهوری اسلامی ایران طی گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب مسیر رشد شتابنده خود را در سطح بین‌الملل بی‌وقفه طی می‌کند.

فرمانده سپاه مینودشت در پایان گفت: فضای مجازی بسیار مهم است و از طریق آن می توان کارهای اساسی و شایسته ای را برای انقلاب رقم زد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.