1394-02-16 09:40
2203
0
14318
همزمان با آئین نکوداشت روز استاد صورت گرفت؛

بازدید نماینده مجلس از روند ساخت سوله ورزشی دانشگاه پیام نور کردکوی

شهریاری با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مطهری و تبریک روز معلم به فرهیختگان عرصه علم و دانش گفت: استاد مطهری با روشنگری و تالیف آثاری فاخر در احیای فکر دینی و منبطق با نیاز روز جامعه نقش اساسی در کشور ایفا نمود.

به گزارش گلستان ما، رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به جایگاه و مرتبت معلمان خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید بعنوان انسان سازان نسل آینده ومجریان آموزش نقش کلیدی در جامعه برعهده دارند.

در ادامه دکتر شهریاری در بازدید دکتر نظری مهر،نماینده مجلس شورای اسلامی از سوله ورزشی دانشگاه پیام نور کردکوی گفت: دانشگاه پیام نور با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام در سالجاری با هدف توسعه فضا و امکانات ورزشی مورد نیاز دانشجويان و كاركنان دانشگاه و برگزاری مسابقات ورزشی اتمام سوله ورزشی کردکوی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: عملیات اجرایی سوله ورزشی واحد کردکوی به متراژ یک هزار و 830 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال در سال92 آغاز و هم اکنون با 55 درصد پیشرفت فیزیکی با تخصیص اعتباری  بالغ بر6 میلیارد ریال در سالجاری انشاا... در تابستان به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است، این پروژه عمرانی ،پس از سوله ورزشی مراکزگرگان ،گنبد وبندرترکمن ،چهارمین سوله دانشگاه پیام نور استان و متشکل از سالن اصلی با زمینی چند منظوره برای بازیهای بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز و ساختمان جانبی متشکل از اتاق رختکن بازیکنان ،اتاق مربیان و اتاق لوازم ورزشی می باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.