1395-12-10 16:34
1461
0
35905
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی:

۱۸۰ نفر از مردم کردکوی به راهیان نور اعزام می شوند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی گفت:تعداد ۱۸۰ نفر از مردم شریف شهرستان کردکوی طی دو مرحله از ۲۵ اسفند ماه سال جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی، بر لزوم برنامه ریزی مدون در راستای بهره مندی معنوی شرکت کنند گان در اردوی راهیان نور تاً کید کرد.

موسی دماوندی در ادامه با بیان این مطلب که، حرکت فرهنگی اعزام راهیان نور نتایج ارزشمندی در راستای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان دربردارد، خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان از جهات مختلف این بوده که ارزش ها و پیام دفاع مقدس به مرور زمان از بین برود.

وی با بیان اینکه دشمنان در هر زمان به دنبال آن بودند که ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس، در نسل های بعدی فراموش شود، اظهار داشت: به همین دلیل مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مانند همیشه ورود نمودند و دستور دادند که اردوهای راهیان نور تشکیل شود.

این مقام نظامی همچنین با اشاره به معضلات فرهنگی جامعه، مسئولیت متولیان و مسئولین نظام مقدس اسلامی را سنگین دانسته و خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در کنار سایر مسائل جامعه شد.

دماوندی اردوهای راهیان نور را فعالیتی واضح و شفاف و اوج سایر کارهای فرهنگی خواند و تصریح کرد: کسانی که دل در گرو فرهنگ سازی دارند باید به این برنامه توجه ویژهای داشته باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی تأکید کرد: اگر امروز ما عزتمند هستیم به برکت خون شهدایی است که جان خود را فدای این نظام کردند.

وی در خاتمه با بیان اینکه امسال طی دو مرحله علاقمندان به مناطق جنگی کشور اعزام می گردند، گفت: در هر مرحله ۹۰ نفر از  ۲۵ اسفند ماه سال جاری به این مناطق اعزام می شوند.

تصاویری از این جلسه:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.