1395-12-23 15:59
1214
4
36523
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی:

با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه سوری برخورد قانونی خواهد شد

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: اجازه سلب آسایش و آرامش و نظم و امنیت مردم را به متخلفان چهارشنبه سوری نخواهیم داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی طی نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت در سطح جامعه می باشد، گفت: همانطور که مستحضرید نیروی انتظامی در این راستا متحمل تلاش و زحمات شبانه روزی شده تا بتواند امنیت و آرامش مطلوب و پایدار را برای مردم در جامعه ایجاد کند.

اقدامات پیشگیرانه از اولویتهای مهم و ضروری ناجا است

سرهنگ علی اکبر خرمی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه از اولویتهای مهم و ضروری ناجا است، افزود: در طول سال اقدامات پیشگیرانه زیادی از سوی ناجا در سطح شهرستان کردکوی اجرا می شود که نتیجه آن کاهش تخلفات، جرایم و حوادث می باشد.

وی با تأکید براینکه وظیفه پیشگیری فقط مختص نیروی انتظامی نیست، اظهار داشت: کلیه ادارات، نهادهای دولتی و خصوصی و مردم شریف هر منطقه وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را بر عهده دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برای هر یک از این گروهها قدر و سهمی در راستای پیشگیری از وقوع جرم مشخص شده که باتوجه به این قدر و سهم وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را بر عهده دارند.

برخورد با خرده فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر اولویت مهم ناجا

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرم اقدامات مثبتی را انجام داده، گفت: پاکسازی نقاط آلوده تفرجگاهها، پارک ها و اماکن تفریحی از جمله اقدامات مهم و تأثیرگذار پیشگیرانه ناجا در سطح شهرستان کردکوی می باشد.

خرمی با بیان اینکه پیشگیری و برخورد با خرده فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و برخورد با سارقین برابر قرارگاه جهادی ناجا از دیگر اولویت های این یگان می باشد، خاطرنشان کرد: آموزش کارکنان برابر دستورالعملی که ابلاغ شده از جمله اولویت های دیگری بود که مورد تأکید ناجا بوده است که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه سوری برخورد قانونی خواهد شد

وی با بیان اینکه به پایان سال نزدیک می شویم مأموریت های مهمی را در پیش داریم، به مراسم چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: چهارشنبه آخر سال یکی از موضوعات مهمی است که در این راستا برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته تا چهارشنبه آخر سال توأم با نظم و امنیت و آرامش به همراه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با بیان اینکه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان در چهارشنبه سوری برخورد قانونی خواهد شد، متذکر شد: اجازه سلب آسایش و آرامش و نظم و امنیت مردم را به متخلفان چهارشنبه سوری نخواهیم داد.

سرهنگ علی اکبر خرمی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و وجود اماکن تفریحی و گردشگری در سطح شهرستان کردکوی، اظهار داشت: قطعا شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی در سطح این شهرستان خواهیم بود که باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم امنیتی، فرهنگی و اجتماعی از سوی ناجا انجام خواهد شد.

ناجا در راستای تأمین امنیت انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

این مقام انتظامی به موضوع مهم برگزاری انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: ناجا در راستای تأمین امنیت انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و قطعا در صورت نیاز با متخلفان این حوزه برخورد قانونی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جلسات متعدد برون سازمانی و درون سازمانی در راستای تأمین امنیت انتخابات از سوی ناجا برگزار شد، تأکید کرد: فضای انتخاباتی به خوبی از سوی ناجا در سطح شهرستان رصد می شود که اگر کسی قصد تخلف داشته باشد بدون تعارف به شدت با متخلفان برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با عنوان اینکه اگر تعامل بین ادارات و نهادهای دولتی به خوبی برقرار شود قطعا مشارکت مردمی را به همراه خواهد داشت، گفت: هر وقت مردم تعامل و مشارکت خوبی با ناجا داشته باشند قطعا امنیت و آرامش پایداری در منطقه حاکم خواهد شد.

سرهنگ خرمی با بیان اینکه رویکرد ناجا رویکردی اجتماعی است، افزود: ناجا بدنبال این است که مردم خود پای کار آمده و بدنبال تأمین امنیت خود باشند.

کشف 163 کیلوگرم مواد مخدر در 11 ماهه سال جاری در کردکوی

این مقام انتظامی از کشف 163 کیلوگرم مواد مخدر در 11 ماهه سال جاری در سطح شهرستان کردکوی خبرداد و بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان کردکوی نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از افزایش 47 درصدی کشف سلاح های غیرمجاز در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: کشف سلاح های غیرمجاز از مهمترین موضوعاتیست که امنیت شهروندان را به خطر می اندازد که شاهد افزایش چنددرصدی افزایش آن بودیم که این موضوع باعث کاهش جرایم و نزاع های خشن می شود.

توقیف 1249 وسیله نقلیه غیرمجاز و متخلف در 11 ماهه سال جاری در کردکوی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی به توقیف 1249 وسیله نقلیه غیرمجاز و متخلف در 11 ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: توقیف وسایل نقلیه متخلف و غیرمجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 39 درصد افزایش در سطح شهرستان داشته ایم.

علی اکبر خرمی همچنین از کاهش 29 درصدی انواع تصادفات درون شهری و برون شهری خبرداد و به افزایش 10 درصدی سرقت های خرد در سطح شهرستان کردکوی اشاره کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در بخش دستگیری سارقین 7 درصد افزایش داشتیم، افزود: با تلاشهای شبانه روزی پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان کردکوی 85 درصد سرقت ها را در 11 ماهه سال جاری در این شهرستان کشف کردیم.

بیشترین آمار سرقت در کردکوی مربوط به موتورسیکلت می باشد

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی بیشترین فراوانی سرقت در سطح شهرستان کردکوی را مربوط به سرقت موتورسیکلت دانست و گفت: علیرغم اینکه بسیار در این زمینه تأکید و آموزش های لازم را به شهروندان ارائه کردیم اما متأسفانه خود شهروندان حساسیت لازم را در این زمینه از خود بروز ندادند.

سرهنگ خرمی با عنوان اینکه موتورسیلکت راحت ترین وسیله برای سرقت می باشد، تأکید کرد: ان شاءالله باتوجه به برنامه هایی که برای سال آینده داریم شاهد کاهش سرقت این وسیله باشیم.

وی همچنین از پلمپ 70 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان خبرداد و افزود: ان شاءالله با تعامل بیشتر و پایدار مردم و مسئولین بتوانیم شاهد امنیت پایدار و مطلوب در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.