1396-02-04 12:00
1103
0
38195
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد؛

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارقی که به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سرهنگ علی اکبر خرمی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت های انتظامی بمنظور پاکسازی نقاط جرم خیز و حاشیه ای شهرستان و بمنظور ارتقاء احساس امنیت به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: مأموران این شهرستان با گشت زنی های هدفمند و گشت زنی های نامحسوس و همچنین با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده، به فردی مظنون و مشکوک شده که باتوجه به وقوع سرقت های اخیر در محدوده کلانتری مرکزی این شهرستان جهت بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

خرمی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده سابقه دار بوده که در بازجویی های اولیه بیان کرد که قصد سرقت داشته که توسط مأموران دستگیر می شود.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری سارق 26 ساله و انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی توسط کارآگاهان پلیس اگاهی این شهرستان، به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی، باغات و سایر موارد در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تأکید کرد: شهروندان گرامی هشدار و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس 110 در میان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.