1396-04-22 12:28
1306
0
41398
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی کل ناجا:

شناخت، تبلیغ و توسعه فرهنگ قرآن امری لازم و ضروری است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی کل ناجا گفت: قرآن مصحف شریفی است از سوی آفریننده هستی برای اداره جهان و رسیدن انسان به سعادت دنیا و آخرت بر پیامبر رحمت نازل شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ اولین جشنواره قرآن کریم و تجلیل از حافظان، قاریان و خادمان قرآنی فرماندهی مرزبانی استان گلستان با حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و مقامات ارشد نظامی، انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم شهدا، بازنشستگان و جمعی از منتخبین قرآنی مرزبانی استان گلستان در سالن همایش مهمانسرای پردیس گرگان برگزار شد.

در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی کل ناجا طی سخنانی اظهار داشت: قرآن مصحف شریفی است از سوی آفریننده هستی برای اداره جهان و رسیدن انسان به سعادت دنیا و آخرت بر پیامبر رحمت نازل شده است.

وی افزود: قرآن کریم یک هدفی را ترسیم می کند و همه ما هم خدمت می کنیم که این اهداف محقق شود، از این رو شناخت، تبلیغ و توسعه فرهنگ قرآن امری لازم و ضروری است.

حجت الاسلام محمدباقر روحانی فر ضمن تقدیر از فرماندهی مرزبانی استان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات مرزبانی استان و کلیه کارکنانی که در امر ترویج فرهنگ قرآنی و حاکمیت ارزشهای اسلامی و انقلابی اهتمام داشته اند، تصریح کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های خوبی برای قرآن برداشته شده و در مجموعه ادارات و نهادهای دولتی بخصوص مجموعه عظیم ناجا فعالیت های قرآنی رشد چشمگیری داشته است ولی باید این رشد آنگونه توسعه و تعمیق پیدا کند که اساس عقاید، اخلاق، اقتصاد، سیاست، روابط فردی، اجتماعی و خانوادگی و سایر امور زندگی ما باشد، و تنها به چاپ نفیس،جلد زیبا، بوسیدن و استخاره کردن، سوگند خوردن و… اکتفا نکنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی ناجا با بیان اینکه اولین و آخرین ذخیره این عالم دنیا که باعث نجات انسانها می شود همین قرآن است، اظهار داشت: مأنوس شدن با قرآن، همراه بودن با آن و اینکه قرآن در زندگی ما حاکم و زنده باشد و ما با معیار قرآن و ضوابط قرآنی زندگی کنیم از اهمیت بسزا و شایسته ای برخوردار است که امیدواریم خداوند متعال همه ما را با قرآن زنده بدارد و با قرآن بمیراند و با قرآن محشور نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.