1396-04-22 17:59
1382
0
41408

حرکت جهادی آتش به اختیارهای محله ولاغوز در راستای محرومیت زدایی + تصاویر

جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) در قالب گروه جهادی در اقدامی خودجوش و راستای محرومیت زدایی در محله ولاغوز اقدام به ساخت سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای یکی از اهالی محروم و مستضعف این محله کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ بسیج سازندگی نهادی است که نطفه آن درانقلاب بسته شد، در بستر انقلاب رشد کرد و همراه با نهال نوخاسته انقلاب به ثمر رسید.

امروز این نهاد انقلابی بیش از هر سازمان دیگری نقش موثر خود را در عمران و آبادانی کشور نشان داده است.

بسیج در عرصه های ترویج فرهنگ کار و تلاش با بهره گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان های کار و تلاش، کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها و بکارگیری مردم در سازندگی کشور، کمک به دولت در سازندگی معنوی و مادی کشور به ویژه در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصین بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نشان داده است.

همچنین افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسوولیت پذیری، انجام فعالیت هایی که موجب عمق بخشی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می شود، بهره گیری از ظرفیت های بومی و محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه از جمله اقدامات دیگر بسیج در این راه پرخیر و برکت می باشد.

و نیز اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده به منظور افزایش تولید و ایجاد امنیت غذایی و ایجاد فعالیت های صنایع تبدیلی (هدف گزاری هر شهر یک قطب صنایع تبدیلی) و نیز کمک به ایجاد اشتغال در جامعه نقش بی بدیل خود را ایفا کرده است.

در کنار ماموریت فرهنگی و آموزشی بسیج در شهرستان کردکوی ماموریت های بسیاری در عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به این بسیجیان این نهاد محول شده است.

سپاه از آنجایی که نگهبان دستاوردهای انقلاب است، در حوزه های بهداشتی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

با توجه به مشکلاتی که امروز در روستاها در موضوعاتی چون اشتغال زایی و مهاجرت وجود دارد دولت و مسئولین لازم است که در رفع مشکل بیکاری وارد شوند و در این راستا سپاه در ایجاد اشتغال برای کمک به دولت وارد شده است.

با توجه به اینکه رسالت بزرگ پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است، سپاه پاسداران بر خود لازم می داند تا درعرصه های محرومیت زدایی وارد شود.

سپاه پاسداران علاوه بر اینکه در یک دوره در حوزه دفاعی وارد شد امروز با توجه به امنیت حاکم بر کشور این فرصت را یافته تا در بحث عمران و ابادانی وارد شود.

بنابراین گزارش؛ جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج در قالب گروه جهادی شهید همیشه سرافراز سیدرشید امامی در اقدامی خودجوش و راستای محرومیت زدایی در محله خود اقدام به ساخت سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برای یکی از اهالی محروم و مستضعف این محله کردند.

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) محله ولاغوز با عزم راسخ و همت جهادی و پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری، بصورت آتش به اختیار این حرکت جهادی را آغاز کردند.

کار احداث سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه این خانواده محروم درحال حاضر 5 روز است که استارت آن زده شد و طی روزهای اینده به اتمام خواهد رسید.

تصاویری از حرکت جهادی آتش به اختیارهای محله ولاغوز در راستای محرومیت زدایی:

گزارش: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.