1396-05-28 16:57
1426
0
42918
در راستای محرومیت‌زدایی انجام شد؛

راه اندازی نخستین قرارگاه جهادی در کردکوی + تصاویر

نخستین قرارگاه جهادی کردکوی با هدف هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مختلف شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی راه اندازی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در ادامه فعالیت‌های خود و برای افزایش کیفیت و اثربخشی فعالیت گروه‌های جهادی برای نخستین بار اقدام به تشکیل قرارگاه جهادی در این شهرستان کرده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در نخستین جلسه قرارگاه جهادی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی گفت: 50 گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان کردکوی را همراهی می کنند که تا به امروز اقدامات قابل توجهی از سوی آنان در سطح شهرستان صورت گرفت.

محمد لشکربلوکی اظهار داشت: قرارگاه جهادی به‌عنوان پشتوانه و هیأت اندیشه‌ورز عمل می‌کند و به طور متمرکز کلیه امورات جهادی، سازندگی و عمرانی از طریق قرارگاه پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی کردکوی در پنج کمیته شناسایی خیرین، تهیه جهیزیه، عمرانی و ساخت‌وساز، فرهنگی و رسانه‌ای فعالیت خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی

لشکربلوکی تصریح کرد: قرارگاه جهادی کردکوی هم‌افزایی بین بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی را از اهداف مهم راه اندازی قرارگاه جهادی دانست.

تصاویری از این جلسه:

عکاس: علی کیانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.