1396-07-02 18:59
959
0
44461
رئیس شورای شهر کردکوی:

انتخاب شهردار بر عهده اعضای شورای شهر است/ شخص دیگری حق دخالت بر این انتخاب را ندارد

رئیس شورای شهر کردکوی گفت: باید هر چه سریعتر به دور از هرگونه تنش های اجتماعی و سیاسی فردی مناسب را جهت تصدی کرسی شهرداری کردکوی انتخاب کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کردکوی با حضور اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه با موضوع بررسی گزینه های پیشنهادی جهت انتخاب شهردار برگزار شد که به پیشنهاد دوتن از اعضا این مقوله موکول به دوشنبه شد.

رئیس شورای شهر کردکوی در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: ان شاءالله بتوانیم از عزاداران واقعی حضرت باشیم و هدف از قیام امام حسین (ع) را با جان و دل بدانیم و به خوبی لمس کنیم.

متاسفانه در شهر کردکوی هنوز انتخابی انجام نشده است

وی در ادامه در رابطه با گزینه های احتمالی انتخاب شهردار اظهار داشت: در شهرهای دیگر استان جهت انتخاب شهردار گزینه هایی معرفی شدند و کارهایی در این رابطه انجام گرفته که متاسفانه در شهر کردکوی هنوز انتخابی انجام نشده است.

امید دانشیار خاطرنشان کرد: باید هر چه سریعتر به دور از هرگونه تنش های اجتماعی و سیاسی فردی مناسب را جهت تصدی کرسی شهرداری کردکوی انتخاب کنیم.

انتخاب شهردار کردکوی فقط بر عهده اعضای شورای اسلامی است

رئیس شورای شهر کردکوی با بیان اینکه برای راهیابی به صحن پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر کردکوی دشواری های زیادی را پشت سر گذاشتیم، افزود: انتخاب شهردار کردکوی فقط بر عهده اعضای شورای اسلامی است و شخص دیگری حق دخالت بر این انتخاب را ندارد.

وی تصریح کرد: مطمئنا هجمه هایی در این انتخاب بر ما تحمیل خواهد شد اما هدف ما فقط انتخاب فرد شایسته است که هدف آن فقط خدمت به مردم باشد.

دانشیار ضمن تاکید بر داشتن رزومه و تخصص لازم گزینه تصدی شهرداری کردکوی، گفت: باید هر چه سریعتر گزینه ها معرفی شوند و در نهایت شهردار انتخاب شود تا با مشکلات دوره گذشته روبرو نشویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.