1396-07-17 20:44
998
0
45072

افزایش ۳برابری وام اشتغال به مددجویان کردکوی

اعتبار تسهیلات اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کردکوی در سال جاری حدود سه برابر افزایش یافت.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد مدیرکل امداد استان گلستان (۱۶ مهر ماه ۹۶) درکارگروه اشتغال شهرستان کردکوی در حضور فرماندار و روسای بانک های عامل این شهرستان خواستار همکاری بیش از پیش بانکها با کارگروه اشتغال کمیته امداد برای جذب بیشترتسهیلات اشتغال شد.

امان اله حسین پور، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به همکاری مؤثر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد شهرستان کردکوی با تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومان در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود سه برابر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اشتغال‌زایی مددجویان کردکوی در سال گذشته یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بود گفت: با تعامل مثبت بانک های عامل این شهرستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، معادل ۱۲۰ درصد اعتبارات  پرداخت کرد.

حسین پور با تاکید بر ارتقای تعاملات و پیگیری تفاهم نامه‌ها به منظور تسریع در جذب اعتبارات اشتغال زایی جامعه هدف این نهاد خواستار تداوم همکاری بیش از پیش بانک های ملی، ملت و صادرات،رفاه،مسکن، سپه و مهر ایران به منظور خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان شد.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان تاکید کرد: کمیته امداد به منظور پایدارسازی مشاغل و استفاده درست از این تسهیلات، نظارت کامل بر طرح ها و تسهیلات اشتغال زایی مددجویان دارد.

Emdadk 1

Emdadk 1

Emdadk 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.