1396-08-28 04:48
1618
0
46705

اقدام جالب و خداپسندانه مغازه دار کردکویی در کمک به زلزله زدگان + عکس

یکی مغازه دارانی که در یکی از پاساژهای شهرستان کردکوی سیسمونی دارد بخشی از اجناس مغازه خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه هدیه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ زمین‌لرزه ای به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس بزرگای گشتاوری شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ در نزدیکی ازگله، استان کرمانشاه در نزدیکی مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق ایران رخ داد.

کانون زمین‌لرزه ۵ کیلومتری شهر ازگله کرمانشاه بود که خسارت بسیار سنگینی را از خود بر جای گذاشت.

بر طبق گفته رئیس مرکز لرزه‌نگاری ایران چندین پیش لرزه قبل از زلزله ۷٫۳ ریشتری حوالی ساعت ۲۱ تا ۲۱:۴۸ اتفاق افتاده که موجب هشیاری مردم شد که بزرگترین این پیش لرزه‌ها به قدرت ۴/۵ ریشتر ثبت شد. تعداد کشته‌ها در ایران به 436 نفر رسیده و همچنین ۹٬۳۸۸ نفر نیز زخمی شده‌اند و حدود ۷۰٬۰۰۰ نفر بی‌خانمان شدند.

بنابراین گزارش؛ دقیقا پس از وقوع این زلزله در استان کرمانشاه و پس از اطلاع‌رسانی‌ها در مورد کمبود محصولاتی غذایی، آب آشامیدنی و دیگر لوازم مهم و ضروری در مناطق زلزله‌زده غرب استان کرمانشاه مردم به‌صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری اینگونه اقلام ضروری کردند.

هر بار در رسانه های خبر و شبکه های اجتماعی خبرهای جالبی در خصوص کمک مردم شریف ایران اسلامی به هم نوعان زلزله زده کرمانشاه مشاهده می شود.

مردم شهرستان کردکوی نیز همچون مردم سایر استانها به شکل ها و عناوین مختلف به یاری مردم زلزله زده کرمانشاه شتافتند.

یکی مغازه دارانی که در یکی از پاساژهای شهرستان کردکوی سیسمونی دارد بخشی از اجناس مغازه خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه هدیه کرد.

مالک سیسمونی نی نی ناز شهرستان کردکوی با این اقدام خداپسندانه خواست به مردم شریف و مظلوم کرمانشاه بگوید مردم ایران اسلامی نمی گذارند در مشکلاتشان تنها بمانند.

تصاویری از این اقدام نوع دوستانه و خداپسندانه:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.