1393-08-01 19:51
5027
0
4759
کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی:

فعالیتهای مدارس کردکوی در زمینه بهداشت روان قابل تقدیر است + عکس

حسن عارف گفت: فعالیتهای مدارس کردکوی در زمینه بهداشت روان قابل تقدیر است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حسن عارف کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، گفت: از 24 لغایت 30 مهرماه هرسال بعنوان هفته بهداشت روان نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه های متنوعی در مدارس شهرستان کردکوی اجرا گردید.

وی با بیان اینکه فعالیتهای مدارس کردکوی در زمینه بهداشت روان قابل تقدیر بود، بیان داشت: از برنامه های هفته بهداشت روان، مراسم زنگ هفته بهداشت روان در مدارس کردکوی که همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد و دیگر فعالیتها شامل جشنواره غذا، کلاسهای مشاوره ای، برپایی نمایشگاهها … را داشتیم.

تعغفنغن

عارف افزود: شعار هفته بهداشت روان امسال ارائه خدمات مشاوره ای مناسب، توانمندسازی روانی اجتماعی، ارتقای کیفی زندگی دانش آموزان بوده است و متناسب با شعار سال برنامه هایی مانند: کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه، ‌نقاشی همگانی،‌ مسابقات مقاله نویسی، بازدیدها و اردوهای تفریحی، اعزام کارشناسان بهزیستی، بهداشت، نیروی انتظامی و سخنرانی در مدارس و توزیع بسته های آموزشی در این هفته توسط مشاوران مدارس به اجرا در آمد.

کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در خاتمه ابراز داشت: جا دارد از کلیه دست اندر کاران، مشاوران، مدیران، اولیاء و اعضاء ستاد که ما را در این هفته کمک کردند تقدیر و تشکر بعمل آورم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.