1393-08-01 11:10
3624
0
4763

دود سفید از شورای شهر کردکوی بلند شد/ درگیری اعضای شورا پایان یافت

دادستان شهرستان کردکوی گفت: طرفین دعوا در پی هماهنگی بعمل آمده از سوی مراجع ذیصلاح در دادسرا حاضر شده و با صحبت هایی که از سوی دادستان و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی صورت گرفت در نهایت منجر به اعلام رضایت از سوی شاکی پرونده شده و پرونده مختومه اعلام شده است.

به گزارش گلستان ما ، محمدصادق اسماعیل زاده دادستان شهرستان کردکوی در خصوص درگیری های اخیر اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی، در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: در تاریخ 27 مهرماه سال جاری نزاعی بین دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی در گرفت که شکایت یکی از دوطرفین دعوا را به همراه داشت.

اسماعیل زاده افزود: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی بنام (ع – ب) از طرف دیگر دعوا آقای (ن – ز) شکایت بعمل آورده بود که در همان مراحل اولیه دادگاه با اعلام رضایت شاکی، پرونده مختومه اعلام شد.

وی ادامه داد: با مطرح شدن این قضیه در دادسرای عمومی کردکوی طرفین دعوا در پی هماهنگی بعمل آمده از سوی مراجع ذیصلاح در دادسرا حاضر شده و با صحبت هایی که از سوی دادستان و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی صورت گرفت در نهایت منجر به اعلام رضایت از سوی شاکی پرونده شده و پرونده مختومه اعلام شده است.

لازم بذکر است، در جلسه مورخ یکشنبه ۹۳/۰۷/۲۷ شورای شهر کردکوی که در خصوص موضوع استیضاح یا ابقای مصطفی بالو شهردار کردکوی برگزار شد، متاسفانه بین دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر درگیری فیزیکی بوجود آمد.

بعد از اختلاف و جرو بحث به زد و خورد کشیده شد و دو طرف درگیری برای مراحل قانونی به ببمارستان مراجعه نمودند.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

درگیری فیزیکی در شورای شهر کردکوی بر سر استیضاح شهردار !

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.