1393-08-04 07:21
3666
0
4871

انتخابات دانش آموزی در شهرستان کردکوی برگزار شد+ عکس

انتخابات دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا ، کلیه دانش آموزان شهرستان کردکوی همزمان با سراسر کشور دانش با انداختن آراء خود به درون صندوق های رای نمایندگان خود را برای یک سال تحصیلی جهت حضور در شورای دانش آموزی مدرسه انتخاب نمودند.

مراسم نمادین با انتخاب سه آموزشگاه هنرستان شهید بهشتی، دبیرستان دخترانه شاهد و نمونه دولتی حضرت زینب (س) برگزار شد.

این مراسم با حضور حسینی بخشدار شهرستان کردکوی، بیدلی مدیر آموزش و پرورش، رحیمی نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، احمدی به نمایندگی از فرماندار شهرستان، بهرامی بالاجاده معاون پشتیبانی، شاعری معاون پرورشی و خانم عقیلی معاون آموزشی با شور هیجان خواص برگزار شد.

قیام عاشورا اوج مسئولیت پذیری رهبران تشیع علوی می باشد

سیداحمد حسینی بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی در دبیرستان شاهد دختران ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و بیان تاریخچه ای از قیام کربلا با یاد از روایات و احادیث گفت: همواره در طول تاریخ از شیعیان بعنوان مردمی مسئولیت پذیر یاد می شود که نسبت به سرنوشت امت اسلام احساس مسئولت می کرده اند و قیام عاشورا اوج مسئولیت پذیری رهبران تشیع علوی می باشد.

حسینی افزود: شرکت در انتخابات و شریک شدن در سرنوشت جامعه را که قانون اساسی به آن اهتمام وافر داشته یکی از نمادهای مردم سالاری اسلامی و نشانه احساس مسئولیت نظام جهت شریک کردن ملت در سرنوشت خود و حضور در پای صندوقهای رای می باشد که شما دانش آموزان باید با دقت تمام در این امر حساس شرکت نمایید.

320140567089.jpدg

حضور دانش آموزان در پای صندوقهای رای از نمادهای بارز دموکراسی و مردم سالاری اسلامی است

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کردکوی در دبیرستان نمونه دولتی حضرت زینب (س) با اشاره به این نکته که حضور دانش آموزان در پای صندو قهای رای از نمادهای بارز دموکراسی و مردم سالاری اسلامی است، گفت: امر شورا برگرفته از نص صریح قرآن مجید و اشاره آن به امر شورا در سوره شورا است که خداوند امر به شرکت مردم در سرنوشت خود نموده است و این موضوع مد نظر قانون گذاران در نوشتن قانون اساسی بوده است.

حضور نمایندگان دانش آموزان و معرفی خود به رای دهندگان، حضور ناظران منشی ها، مسئولین صندوق با برچسب مخصوص، تهیه صندوق رای با درج مشخصات،  رای گیری محرمانه، با تعرفه و رعایت قوانین و مقررات رای دهندگان و رای گیرندگان با حضور ناظر استانی و دانش آموزی فضای پرشور و هیجان انگیزی برای انتخابات دانش آموزی را برای دانش آموزان شهرستان کردکوی ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.