1396-10-14 14:00
2995
0
48731
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

نخستین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در کردکوی افتتاح شد + تصاویر

نخستین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان کردکوی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ نخستین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان کردکوی با حضور مجتبی جمالی  فرماندار و حجت الاسلام سید محسن رسولی معاون آمار، فناوری اطلاعات دادگستری استان گلستان و محمدصادق اسماعیل زاده دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان کردکوی و علی اکبر خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی افتتاح شد.

در این گشایش جمالی فرماندار کردکوی ضمن ابراز خرسندی از آغاز بکار این دفتر گفت: افتتاح اینگونه دفاتر می تواند اطاله دادرسی پرونده ها را به حداقل برساند و در خدمات رسانی مطلوب قضایی به شهروندان موثر می باشد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان گلستان نیز درخصوص فعالیت های قضایی این دفتر به خبرنگار ما گفت: این دفاتر با هدف برون سپاری بخشی از امور اداری دستگاه قضایی به بخش خصوصی راه اندازی می شود.

حجت الاسلام سید محسن رسولی تصریح کرد: در گلستان دو دفتر خدمات قضایی الکترونیک در شهرستان گرگان فعال است که تاکنون فعالیت هایی مانند ثبت دادخواست های حقوقی، دادخواست های تجدید نظر خواهی، واخواهی (اعتراض به آرای غیابی) و ثبت نام ابلاغ الکترونیک در این دفاتر انجام می گیرد.

وی با بیان این که به تدریج بخش دیگری از فعالیت های دادگستری به این دفاتر سپرده خواهد شد، گفت: با فعال شدن این دفاتر، پرونده ها از بدو تشکیل، دیجیتالی می شوند که این امر علاوه بر این که قلم و کاغذ را از دادگاه ها حذف می کند، امکان پیگیری پرونده برای طرفین پرونده را بدون مراجعه به دادگستری، فراهم می کند.

معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در همه حوزه های قضایی گلستان در سال جاری خبر داد.

گفتنی است؛ درحال حاضر استان گلستان دارای چهار دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در استان گلستان است.

آدرس دفتر: کردکوی- خیابان شهید بهشتی، جنب بانکی مل مرکزی، مجتمع تجاری افضلی، طبقه اول

تلفن: 01734353458

همراه: 09115228969-09111712129

تصاویری از مراسم افتتاح:

اغنتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.