1396-11-09 13:02
1559
0
49726
مدیر آموزش و پرورش کردکوی:

مسئولان قدر سرمایه های انسانی شهرستان کردکوی را بدانند/کردکوی ظرفیت بسیار بالایی در زمینه ورزشی، علمی و آموزشی دارد

مدیر آموزش و پرورش کردکوی گفت: اگر مسئولان فقط به مادیات و سرمایه های مادی شهرستان فقط توجه کنند شهرستان ما پیشرفتی نخواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ امید شهریاری در همایش دانش آموزان پیش دانشگاهی و تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور 95-96 پیشاپیش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پذیرفته شدگان کنکور، اظهار داشت: کسب رتبه اول قبولی در دانشگاههای دولتی در گلستان توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی را به مردم تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ما خواستند، توانستند و انجام دادند.، افزود: دانش آموزان سال گذشته خود را باور کردند و اراده کرده و در کنار دبیران عالی شهرستان به رتبه های خوبی دست یافتند.

هر کشور و منطقه ای بدنبال جذب سرمایه های انسانی است

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خطاب به دانش آموزان با اشاره به اینکه قدر دبیران، مدیران و بزرگان آموزشی خود را بدانید، گفت: امروز هر کشور و منطقه ای بدنبال جذب سرمایه های انسانی است.

شهریاری با عنوان اینکه یک فکر و ایده یک کشور را متحول می کند، تأکید کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه ای است  که هر کشوری می تواند داشته باشد،

مسئولان قدر سرمایه های انسانی شهرستان کردکوی را بدانند

وی با بیان اینکه اگر مسئولان قدر سرمایه های انسانی شهرستان کردکوی را بدانند این شهرستان در حوزه های بسیار زیادی موفق و سربلند است، افزود: اما اگر مسئولان فقط به مادیات و سرمایه های مادی شهرستان فقط توجه کنند شهرستان ما پیشرفتی نخواهد کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه چند عامل برای شناختن سرمایه های انسانی باید لحاظ شود، اظهار داشت: خودباوری، حضور فعال و تأثیرگذار پدران و مادران در کنار فرزندان، آموزش و پرورش و دبیران و اجتماع از جمله عوامل مهم برای شناخت سرمایه های انسانی است.

شهریاری با عنوان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند باعث قبولی شما دانش آموزان گرامی در کنکور شود، افزود: بلکه فقط در کنار یک کار تیمی و همراهی خانواده ها و خودباوری شما دانش آموزان به بهترین دانشگاهها راه خواهید یافت.

کردکوی ظرفیت بسیار بالایی در زمینه ورزشی، علمی و آموزشی دارد

وی با بیان اینکه شهرستان کردکوی ظرفیت بسیار بالایی در زمینه ورزشی، علمی و آموزشی دارد، گفت: این نشان دهنده پتانسیل بالقوه بسیار بالای شهرستان کردکوی است که اگر می خواهیم این پتانسیل بالقوه به بالفعل تبدیل شود باید بصورت یک تیم زنجیره وار در کنار هم باشیم و کمک کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با تأکید بر اینکه تلاش نکته کلیدی رتبه های برتر کنکور است، افزود: رتبه های برتر کنکور سختی های زیادی را متحمل می شوند و از خوشی های زیادی در یک برهه از زمان می زنند تا به نتیجه برسند.

شهریاری خطاب به دانش آموزان با عنوان اینکه ببیینید، بخوانید، اراده کنید، می توانید، متذکر شد:  تا کنکور آینده تلاش کنید و زحمت بکشید برنامه ریزی دقیق و درست داشته باشید تا به نتیجه برسید.

گفتنی است؛ همایش دانش آموزان پیش دانشگاهی و تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور 95-96 در تالار پارتیان کردکوی برگزار شد.

دانش آموزان زیادی در مقطع پیش دانشگاهی به همراه پذیرفته شدگان کنکور 95-96 و خانواده های آنان در این مراسم حضور داشتند.

ورود حاملان قرآن کریم و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط امیرحسین پاکدل دانش آموز قاری جوان و توانمند شهرستان کردکوی که لحظات بسیار دلنشین و معنوی را در مراسم حاکم کرد.

اجرای سرود دسته جمعی جمهوری اسلامی ایران بسیار جذاب و دیدنی بود و دانش آموزان با چنان شکوه و اقتداری سرود کشورشان را زیر لب زمزمه می کردند که بسیار ارزشمند بود.

امید شهریاری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی نیز در جایگاه حاضر شده و به مهمانان خیرمقدم گفت و دانش آموزان را به تلاش در راستای قبولی در کنکور و کسب رتبه های درخشان

اجرای موسیقی توسط سیدمحسن موسوی یکی از خوانندگان جوان شهرستان کردکوی بخش دیگر این مراسم بود.

همچنین دکتر رضایی یکی از دانشجویان ترم آخر رشته پزشکی نیز دقایقی را در این مراسم به بیان راهکارهای مناسب و مفید برای قبولی در کنکور و کسب رتبه های برتر پرداختند.

تجلیل از پذیرفته شدگان کنکوئر 95-96 پخش پایانی این مراسم بود که بسیار جذاب بود.

تصاویری از این همایش:

عکاس: مصطفی لیاقتی و یعقوب محمودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.