1396-12-17 12:57
1256
0
51361
کم توجهی به موضوع مهم راهیان نور؛

اعزام ۱۴۰ نفر از مردم کردکوی به راهیان نور/ عدم حضور مسئولان ارشد شهرستان در مراسم بدرقه + تصاویر

۱۴۰ نفر از مردم شهرستان کردکوی صبح امروز پنجشنبه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ از مدتها پیش تاکنون برنامه ریزی های زیادی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کردکوی در راستای اعزام زائران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت.

پیرو این برنامه ریزی ها و برگزاری جلسات متعدد برخی مسئولان شهرستان کردکوی کمک هایی به ستاد راهیان نور شهرستان کردند که جا دارد از این دسته از مدیران قدردانی کرد.

اما متأسفانه شاهد سنگ اندازی ها و عدم همکاری برخی مسئولان در راستای اعزام زائران به راهیان نور بودیم که بسیار تأسف بار است.

عده ای از مسئولان هم بودند که قول همکاری و کمک و مساعدت دادند اما بر قول و وعده و عهد خود وفا نکردند.

اما آنچه که باید به گوش برخی مسئولان امروز شهرستان کردکوی برسانیم این است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تمام داشته های خود را بی منت و در راه رضای خداوند متعال تقدیم اسلام کردند تا امثال شما بر میزها و صندلی های ریاست تکیه بزنید و در آرامش و امنیت ریاست کنید.

شهدا جان خود را بی منت در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت و آرامش برایمان به ارمغان گذاشتند و امروز نیز ما خصوصا شما مسئولان وظیفه داریم با زنده نگه داشتند یاد و نام شهدا و ایثارگری ها، رشادتها، ازخودگذشتگی ها و جانفشانی ها و معرفی آن به نسل جوان تلاش کنیم نه اینکه کاری کنیم تا موانعی در راه اعزام به مناطق عملیاتی ایجاد شود.

این را بدانید همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر مردم ما با دفاع مقدس و شهدای عزیزمان آشنا باشند و از آن دوران بدانند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حقیقت آن است کربلای جبهه­ های ایران دست کمی از کربلای حسین (ع) نداشت؛ چرا که هر دو در یک نقطه مشترک بودند و آن هم مظلومیت و تنهایی بود که غریبانه و بی­گناه مورد هجوم دشمن قرار گرفتند.

خاطرات رزمندگان و جانفشانی آن ها مانند روضه­ امام حسین(ع) است که هرگزکهنه نمی شود.

این عرصه فرهنگی همیشه نشاط دارد چون وصل به خون ثارالهی است، یعنی این جریان فرهنگی برای همه حرف و مطلب دارد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود: ” این جنگ یک گنج است.” پس همیشه نو است و طراوت دارد. برای همه حرف دارد در هر سن و عصر و با هر فکری.

در شیارهای یادمان فتح المبین؛ در تنهایی شلمچه؛ در خلوت شرهانی و در غربت طلائیه و ارتفاعات قلاویزان و پاوه و کردستان هر کدام دنیایی از فرهنگ و ادب نهفته است.

بر دوش مسئولان فرهنگی کشورمان باری عظیم قرار دارد. باید راهیان نور را توسعه داد… .

اما با وجود تمام ارتفاقات به وقوع پیوسته در راستای اعزام زائران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس باز هم شاهد اعزام زائران بسیار زیادی به راهیان نور بوده ایم.

صبح امروز پنجشنبه تعداد 140 نفر از مردم شهرستان کردکوی در قالب 3 اتوبوس که اکثر آنان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دادند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

زائران اعزامی از شهرستان کردکوی از مناطق عملیاتی هفت تپه، دهلاویه، هویزه، اروند، شلمچه، نهر خین، طلائیه و معراج شهدای اهواز طی 5 روز بازدید خواهند کرد.

اما نکته بسیار مهمی که حتما باید در این گزارش به آن اشاره شود عدم حضور مسئولان ارشد شهرستان کردکوی در مراسم بدرقه زائران به راهیان نور است.

متأسفانه امروز هیچکدام از مسئولان شهرستان کردکوی در مراسم بدرقه زائران راهیان نور شرکت نکردند که این بی توجهی بسیار بزرگ به موضوع فرهنگی بسیار مهم همچون راهیان نور است.

با توجه به تأکیدات بسیار زیاد مقام معظم رهبری درخصوص راهیان نور اما امروز شاهد بی توجهی بزرگ مسئولان شهرستان کردکوی نسبت به این مهم بوده ایم.

باز هم سپاه پاسداران شهرستان کردکوی به تنهایی در این مراسم حاضر شده و با افتخار زائران شهرستان کردکوی را روانه سرزمین نور کرد.

تصاویری از این مراسم باشکوه:

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.