1397-04-03 09:59
2315
1
54624
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد؛

دستگیری قاتل پیرزن ۷۲ ساله مفیدآبادی کردکوی + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری قاتل پیرزن ۷۲ ساله پس از گذشت ۱۰ روز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ علی اکبر خرمی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: در تاریخ ۳۰ خردادماه ۹۷ از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ قتل خانم مسنی در روستای مفیدآباد در حوزه استحفاظی شهرستان کردکوی به ما اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به اتفاق عوامل پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل مورد نظر حضور پیدا کردیم، افزود: مشاهده شده این خانم ۷۲ ساله در اثر اصابت ضربات چاقو در داخل حیاط منزل خود به قتل رسیده و مقداری طلاجات که همراه مقتوله بوده به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: در بررسی های اولیه صحنه قتل هیچگونه آثاری از قاتل یا قاتلین در صحنه جرم مشاهده نشده است.

خرمی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه از اهالی محل، معتمدین و بستگان مقتوله و اقدامات فنی و مخابراتی و گسترش چتر اطلاعاتی در محل وقوع جرم انجام شد، خاطرنشان کرد: شخصی با هویتی معلوم که از روز حادثه خود را از دید عموم مخفی نموده بود که به محل کار خود مراجعه نمی کرده است شناسایی و مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و سرانجام در روز جاری در محل کار خود دستگیر شد و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی بیان کرد: پس از انجام بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را ضعف شدید مالی با همدستی یکی از دوستان خود اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی افزود: آلت قتاله و کلیه اقلام مسروقه متعلق به مقتوله نیز از داخل خودروی شخصی وی که بصورتی کاملا ماهرانه جاساز شده بود کشف و در ادامه همدست وی نیز دستگیر شد.

خرمی بیان کرد: پرونده قضایی تکمیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.