1397-07-08 18:29
1391
0
57407
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

معیشت و اقتصاد تنها راهیست که دشمن می تواند به ما ضربه بزند/ امروز امتحان امتحان نخبگان است/ملت ایران در زیر لوای امامت و ولایت بزرگ شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بریده باد آن زبانها و بشکند آن قلمها که امروز مقدسات، قهرمانان و امام ما را زیر سوال می برند

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سردار حسین معروفی در بیست و دومین یادواره ۲۷ شهید همیشه سرافراز روستای سرکلاته خرابشهر اظهارداشت:شهدای ما وجدان و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دین خدا، آبروی ملت ایران و تمامیت ارضی کشور اهداء کردند.

شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم ما هستند

وی با بیان اینکه شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم ما هستند، افزود: در حقیقت شهدا محور حقیقی وحدت ملت عظیم الاشأن ایران هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: شهدا از حلال خود گذشتند تا ما امروز از حرام خود چشم پوشی کنیم.

دوران پرافتخار دفاع مقدس دوران امتحان توده ها بود

این مقام ارشد سپاه نینوا استان گلستان با عنوان اینکه دوران پرافتخار دفاع مقدس دوران امتحان توده ها بود، گفت: ملت عظیم الاشان ایران برای تبعیت از امام خود و انجام رسالت الهی و برای بقای دین خدا و ترویج فرهنگ و احکام الهی و تمامیت ارضی کشور ایران اسلامی و حفظ انقلاب و آبروی ملت ایران فرزندان و دلبندان عزیز خود را به کوره های آتش فرستادند و در این امتحان سنگین و سخت سربلند و پیروز شدند.

امروز امتحان امتحان نخبگان است

وی به وقایع و حوادث امروز ایران اسلامی و نقش نخبگان اشاره کرد و متذکر شد: امروز امتحان امتحان نخبگان است. آیا نخبگان امروز ما در این معرکه سخت امتحان پیروزند؟ آیا بازیگر واقعی هستند و یا اینکه باز هم توده های مردم از آنها سبقت خواهند گرفت.

معروفی با اشاره به نوپابودن انقلاب اسلامی و نابرابر بودن جنگ در هشت سال دفاع مقدس، گفت: با تحریم اقتصادی، نظامی و سیاسی جنگی که هشت سال بطول انجامید و بسیار محنت بار، خشن، سخت و خسارت آور بود به دفاع مقدس تبدیل شد و خروجی آن عزت، شرف و بزرگی ملت ایران بود.

تبدیل جنگ به دفاع مقدس هنر انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تبدیل جنگ به دفاع مقدس هنر انقلاب اسلامی، قرآن، پیامبر، ائمه و منطق سیدالشهداست، اظهار داشت: این هنر امام و ولایت بود که امروز ما با هر دید مادی و اعتقادی به صحنه های ماندگار دفاع مقدس نگاه می کنیم مقدس است.

وی با عنوان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی جنگ در مقابل اسلام ناب و تفکر ناب پیامبر بود، افزود: چون انقلاب ما احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است.

سردار معروفی با اذعان بر اینکه در ۲۰۰ سال گذشته هر کشوری که خبط کرد و با ما جنگید یک گوشه از کشور ما را ویران کرد، گفت: هست سال با صلابت و اقتدار دفاع کردیم و جان دادیم اما نگذاشتیم دشمن به ناموسمان تعرض کند.

این مقام ارشد نظامی با تأکید براینکه عده ای بعنوان کسانی که دیدگاه ملی دارند این دفاع جانانه را زیرسوال میبرند و برای امام ما شبهه ایجاد می کنند، متذکر شد: این انسانها یک شب را در جنگ و جبهه بیتوته نکردند یک کشته، آزاده، جانباز و رزمنده ندادند و در زمانی که ملت ایران تنها بود و همه دنیای کفر بر این ملت آزاده فشار می آورد این افراد برای آسایش و آرامش خود از ایران کوچ کردند و به سمت آمریکا و اروپا رفتند و امروز مدافع ملت ایران شدند.

بریده باد آن زبانها و بشکند آن قلمها که مقدسات و امام ما را زیر سوال می برند

وی تصریح کرد: بریده باد آن زبانها و بشکند آن قلمها که امروز مقدسات، قهرمانان و امام ما را زیر سوال می برند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ایمان عملی به ذات اقدس الهی را عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: چرا که باور داشتیم باید خدا را با صداقت یاری کرد لذا در دفاع مقدس گردن نهادیم به فرمان الهی و سنت الهی را باور داشتیم.

ملت ایران در زیر لوای امامت و ولایت بزرگ شد

همرزم حاج قاسم سلیمانی با تأکید بر اینکه ملت ایران در زیر لوای امامت و ولایت بزرگ شد، افزود: جبهه خودباختگی را به خودباوری تبدیل کرد.

معروفی با عنوان اینکه در مکتب و نهضت انقلاب و در مکتب امامین انقلاب که منطق سیدالشهدا است چیزی بعنوان بن بست نداریم، بیان کرد: اگر به کلام نورانی امام توجه کنیم انقلاب بن بست ندارد.

وی رهبری، ولایت و مدیریت صحیح اسلامی را دیگر مولفه پیروزی در دفاع مقدس دانست و گفت: رهبری پیامبرگونه امام عظیم الشأن و سفرکرده ما را به پیروزی رساند و همچنین امروز وضعیت ما در منطقه پیچیده و فتنه های سنگینی وجود دارد لذا امام امروزمان همانند امام دیروزمان به زیبایی تمام، سکاندار و دیدبان تیزبین، انقلاب اسلامی را مواظبت و جهان اسلام را مدیریت می کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در جنگ احزاب ۸۸ که دشمنان خارجی و داخلی آبروی ملت ایران را به پرتگاه بردند ملت ایران با قیامی انقلابی ۹ دی را رقم زد و انقلاب اسلامی را حفظ و مهر تأیید زد، افزود: تمام توان دشمن بر این است که این محور انقلاب را بزند و بین امت و امامت فاصله بیاندازد.

وی اذعان کرد: آمریکایی ها در پسابرچام با صراحت اعلام کردند ما در خاورمیانه (غرب آسیا) و در ایران با یک ابرحریف (مقام معظم رهبری) روبرو هستیم. ابرحریفی که راهبرد و هدف ما را می داند و رصد می کند و به موقع به ملت خود هشدار می دهد و دشمن در ادامه می گوید که ملت هم به زیبایی از او تبعیت می کنند لذا هدف امروز دشمن ایجاد فاصله بین امامت، ولایت و مردم است.

معیشت و اقتصاد تنها راهیست که دشمن می تواند به ما ضربه بزند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: از ۲۸ سال نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری ۱۲ سال آن گرایش اقتصادی دارد چرا که دیدبان تیزبین انقلاب می بیند تنها راهی که دشمن می تواند به ما ضربه بزند از راه معیشت و اقتصاد است.

سردار معروفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، گفت: اگر به فرامین رهبر معظم انقلاب عمل می کردیم امروز درگیر مسائل و مشکلات اقتصادی نبودیم و دشمن براحتی نمی توانست نفوذ کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.