1397-07-16 14:02
2616
0
57632
در مساحتی ۴۰۰ متر مربعی؛

پایگاه اسکان دائم (خانه فرهنگیان) کردکوی افتتاح شد + تصاویر

پایگاه اسکان دائم فرهنگیان (خانه معلم) با مساحت ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار سه میلیارد و هشتصد میلیون ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ پایگاه اسکان دائم فرهنگیان (خانه معلم) با حضور قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش پرورش استان گلستان، قدمنان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و دیگر مسئولین استانی و مدیران شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن تشکر از مجموعه عوامل دخیل در راه اندازی خانه معلم شهرستان کردکوی گفت: هدف از راه اندازی پایگاه اسکان دائم (خانه معلم) ارائه خدمات رفاهی مناسب برای قشر خدوم و زحمتکش فرهنگیان و همچنین ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرستان است.

شهریاری همچنین در این مراسم اظهار داشت: با همت خیرین و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی تجهیز مدارس استان، پروژه اسکان دائم فرهنگیان (خانه معلم) شهرستان کردکوی به بهره‌برداری رسید. 

شهریاری گفت: پایگاه اسکان دائم فرهنگیان شهرستان کردکوی با مساحت ۴۰۰ متر مربع با با اعتبار سه میلیارد و هشتصد میلیون ریال در سه طبقه دایر شده است. 

شهریاری در ادامه گفت: این مجموعه دارای ۲۶ تخت در شش سوئیت (سه تخته، چهار تخته، پنج تخته) که قابلیت پذیرش مهمان تا ۳۵ نفر را هم دارد.

در ادامه قدرت نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی که در این افتتاحیه دخیل بودند اظهار داشت: پایگاه اسکان دائم خانه معلم شهرستان کردکوی از ابتکارات، نوآوری و خلاقیت این شهرستان است که امید آن داریم چنین کارهایی برای تکریم فرهنگیان در سطح استان استمرار داشته باشد. 

قدرت نظری در ادامه به ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز اشاره داشتند و گفتند: خیرین مدرسه ساز یک بازوی قوی و توانمند دولت در توسعه فضای آموزشی و رفاهی در کشور است. وی گفت: توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی توسط خیرین کار ارزشمندی است که می توان از این ظرفیت برای ارتقای کیفیت آموزشی و رفاهی بهره برد. 

همچنین نظری در ادامه گفت: رفاه یکی از شاخص های توسعه یافتگی است. کشورهایی که به درجه توسعه یافتگی رسیدند تا توانستند رفاه را برای مردم ایجاد کنند. وی در ادامه گفت: با الگوسازی از شهرستان کردکوی رفاه و تکریم فرهنگیان را در سطح استان توسعه می‌دهیم. 

همچنین ابراهیم قدمنان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در ادامه این مراسم گفت: توسعه مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان در راستای ارتقای تکریم و عزتمندی فرهنگیان است. 

ابراهیم قدمنان در ادامه به نگاه ویژه آموزش و پرورش در شورای برنامه ریزی شهرستان اشاره داشتند و گفتند: نگاه اعضای شورا این است که، سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش به منزله سرمایه‌گذاری در کل جامعه و برای همه است.

قابل ذکر است: مکان پایگاه اسکان دائم فرهنگیان (خانه معلم) شهرستان کردکوی واقع در خیابان ولیعصر(عج)، جنب کانون فرهنگی و تربیتی کوثر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.