1393-08-24 13:05
5270
0
5796

افتتاح نخستین باجه پست بانک در روستای النگ کردکوی + تصاویر

نخستین باجه مستقل پست بانک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در روستای النگ افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، علی تسلیمی در مراسم افتتاح نخستین باجه مستقل پست بانک در روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: از سال 1374 به پیشنهاد دولت وقت مصوبه‎ای برای شکل‎گیری پست بانک تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و بر این اساس خرده‎مالکی به این مجموعه تفویض و خلاء بانک برای مردم روستا جبران شد.

علی تسلیمی از محدودیت تعداد بانک‎های تجاری و دولتی در شهرستان کردکوی خبر داد و تصریح کرد: شمار بانک‎های تجاری و دولتی در شهرستان کردکوی کمتر از انگشتان دست است، در سال‎های دور یک‎سری بانک‎ها در روستاها ایجاد شد که به خاطر عدم توجیه اقتصادی جمع شدند.

وی با تاکید بر اینکه روستاها کانون تولید و به چرخه درآوردن اقتصاد هستند، بیان داشت: خدماتی که توسط این بانک به مردم ارائه می‎شود در رشد و توسعه روستا نقش به‌سزایی خواهد داشت.

خدمات جدیدی از طریق دولت به پست بانک محول شده است

این مقام مسئول ادامه داد: ایجاد ترافیک، تصادف، صرف وقت و هزینه، آلودگی صوتی و محیطی از معایب نبودن بانک در روستاهاست که این خلاء با ایجاد پست بانک برطرف می‎شود.

تسلیمی ارائه خدمات متنوع و متعدد را از ثمرات و برکات پست بانک برشمرد و گفت: خدمات جدیدی از طریق دولت به پست بانک محول شده است که این خدمات می‎تواند رضایت مردم را جلب کند، نرم‎افزار فراز به صورت آنلاین در سراسر کشور به مردم ارائه خدمت می‎کند.

وی با اشاره به صنایع خرد روستایی خاطرنشان کرد: در بسیاری از روستاها قرض‎الحسنه‎هایی نظیر خانوادگی و خصوصی شکل گرفت که مشکلات زیادی به همراه داشت و حتی دعواهای دسته‎جمعی را سبب می‌شد لذا با تصمیم دولت قرض‎الحسنه در قالب صندوق خرد روستایی تجمیع شد که از طریق پست بانک ارائه خدمات به روستائیان تسهیل شود.

94 دفتر خدمات بانکی به صورت شعبه به مردم گلستان خدمات می‎دهند

مسئول تجهیز منابع و بازاریابی پست بانک گلستان با بیان اینکه 94 دفتر خدمات بانکی به صورت شعبه به مردم استان خدمات می‎دهند، یادآور شد: دولت مصمم به حمایت از صندوق خرد روستایی است تا از این طریق شاهد رشد و شکوفایی در روستاها باشیم.

تسلیمی بیان داشت: وقتی میزان خدمات توسط سازمان‎ها و ادارات به این روستا در حال گسترش است نشان می‎دهد که این روستا پیشرفته است و مردم فرهنگ استفاده از خدمات را دارند.

به گفته وی؛ باجه مستقل بانکی در کنار صندوق خرد روستایی با هدف محرومیت‎زدایی، ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان ایجاد شده است.

تسلیمی از آمادگی کامل پست بانک در راستای ارائه خدمات بانکی به مردم روستا خبر داد و افزود: هر شهروند روستایی از طریق این مجموعه می‎تواند وارد شبکه اجتماعی شده و از خدمات پست‎بانک بهره‎مند شود.

وی گفت: از طریق پست بانک بسیاری از نیازهای جامعه انسانی برطرف می‎شود و در راستای این مهم تحولات خوبی در روستا رقم خواهد خورد.

به گزارش فارس؛ نخستین باجه مستقل پست بانک در روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی با حضور احمدی معاون فرماندار کردکوی، تاجیک معاون اداره کل پست بانک استان و جمعی از مردم و مسئولان افتتاح و راه‎اندازی شد.

DSC_8384_IJFR

DSC_8411

DSC_8409

DSC_8424.jpgعه

DSC_8440

DSC_8460.jهpg - Copy

DSC_ذ 8433

ک

اااااااااا

DSC_854غاغ6فغا2

DغغغغغSC_8547

DSC_8569ععععع

DSC_8574.jpذذذذذg

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.