1397-08-29 16:06
836
0
58901
فرمانده سپاه شهرستان کردکوی:

امروز تفکر بسیج هر کجا که انقلاب نیاز داشته باشد، حضور دارد/ نگاه ما در سازمان بسیج نگاه بالقوه است

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: بسیج یک فرهنگ خاص است که دارای شاخصه های اخلاص، بصیرت و حضور به موقع و آگاهانه در میدان های گوناگون انقلاب با بهره گیری از نهضت امام حسین (ع)، روح عزتمندی و اقتدار را در جامعه ترویج می دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ حسن محبوبیان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن گرامیداشت این هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت اظهار داشت: این تقارن مبارک بهترین فرصتی است  که ما می توانیم با بهره گیری از ظرفیت ایجاد شده در شهرستان برای ایجاد هرچه بیشتر وحدت تلاش و با اجرای برنامه های متنوع این یکدلی را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اولین بسیجیان عالم، انبیا و اولیای الهی هستند هفته بسیج را هفته فرهنگ ایثارگری دانست که به استحکام نظام و تحکیم و حفظ وحدت اسلام می انجامد و افزود: بسیج یک فرهنگ خاص است که دارای شاخصه های اخلاص، بصیرت و حضور به موقع و آگاهانه در میدان های گوناگون انقلاب با بهره گیری از نهضت امام حسین (ع)، روح عزتمندی و اقتدار را در جامعه ترویج می دهد.

بسیج از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی با بیان اینکه بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و این مهم موید بینش عمیق، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دستور تشکیل چنین سازمانی است و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل و رشد جوانان خدا جوی بسیجی فتح الفتوح امام راحل بود.

محبوبیان با عنوان اینکه نگاه ما در سازمان بسیج نگاه بالقوه است، گفت: ما در بسیج بالقوه فقط به پرونده و کارت بسیج نگاه نمی کنیم بلکه هرشخصی که خود را موظف بر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی بداند بسیجی است.

وی به حضور اقشار مختلف بسیج در صحنه های مختلف اشاره کرد و تأکید کرد: امروز تفکر بسیج هر کجا که انقلاب نیاز داشته باشد حضور دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.