1397-09-05 15:58
1167
0
59100
معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان

آمریکا طلایه دار تحریم علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است/ رمز موفقیت و شکستن تحریم ها، گوش به فرمان ولی زمان است

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمنان ما مخصوصا آمریکا طلایه داران تحریم علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: رمز موفقیت و شکستن تحریم ها گوش به فرمان ولی زمان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سرهنگ سید علی مهاجر صبح امروز دوشنبه در تجمع بزرگ شکوه پایداری و مقاومت در مصلی شهرستان کردکوی ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج و متقارن شدن آن با ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام و هفته وحدت بیان داشت: بسیج یعنی جمعی از افراد با بصیرت، متدین، شجاع و مجاهد که بر پایه آرمان ها و ارزش های والای انقلاب شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما مخصوصا آمریکا طلایه داران تحریم علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: رمز موفقیت و شکستن تحریم ها گوش به فرمان ولی زمان است.

معاون اجرایی سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: همانطور که امام بزرگوار ما فرمودند اگر ما را تحریم اقتصادی بکنند مانند زمان رسول خدا ما فرزند رمضان هستیم و اگر ما را تحریم نظامی بکنند ما فرزندان عاشورا و مکتب شهادت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و این آزمون را در دوره هشت سال جنگ تحمیلی به استکبار و ایادی آن فهماندیم و آزموده را ازمودن خطاست.

مهار با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه شکست خورده است و در حال حاضر در جنگ ۲ روزه نیز این رژیم جعلی مغلوب می باشد، اظهار داشت: همانطور که می دانید کابینه نتانیاهو یک کابینه فروپاشیده است و وزیر دفاع این رژیم اعلام استعفا نموده است.

وی در پایان مراسم نیز گریزی راهپیمایی عظیم اربعین زد و بیان داشت؛ این راهپیمایی مانند قیامت است و حب الحسین یجمعنا نیز در مقام قیامت مصداق پیدا می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.