1397-09-20 09:57
1119
0
59437
فرماندار شهرستان کردکوی:

داخل اتاق شیشه‎ای قرار داریم و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد/ چرا برخی مدیران دستگاه‎های اجرایی و روابط عمومی با خبرنگاران تعامل ندارند؟

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: ما داخل اتاق شیشه ای قرار داریم و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان کردکوی روز دوشنبه باحضور کارشناسان روابط عمومی های ادارات دولتی شهرستان و اصحاب رسانه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

این جلسه به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی بین روابط عمومی های ادارات دولتی با خبرنگاران در جهت پیشبرد اهداف و پیشرفت و توسعه روزافزون شهرستان کردکوی شهرستان کردکوی برگزار شد.

ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی، مهدی بیدلی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، محمد کیا مسئول حراست فرمانداری و فریدون زاهد مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی در این جلسه حضور داشتند.

ابراهیم قدمنان در این جلسه با بیان اینکه مسئولیت روابط عمومی بسیار سنگین است، اظهار داشت: روابط عمومی چشم و گوش تمامی دستگاه های اجرایی است.

داخل اتاق شیشه ای قرار داریم و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد

وی اذعان کرد: ما داخل اتاق شیشه ای قرار داریم و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد.

فرماندار شهرستان کردکوی اظهار داشت: پیش از اینکه حادثه ای رخ دهد و افرادی معلوم الحال اظهارنظرهای پوچ و بی اساس خود را در شبکه های اجتماعی نشر دهند روابط عمومی های ادارات باید پیش فدم شوند و اخبار واقعی و صحیح را به ملت ایران اسلامی ارائه کنند.

اقدامات انجام شده از سوی دولت را به ملت اطلاع رسانی کنید

قدمنان با تأکید براینکه روابط عمومی ها با یکدیگر هم افزایی داشته باشند، افزود: اقدامات انجام شده از سوی دولت را به ملت اطلاع رسانی کنید تا به جامعه خود امیدوار شوند.

مقام ارشد شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب دائما در تلاش است تا عنوان کند نظام اسلامی هیچگونه خدماتی به مردم ارائه نکرده است.

چرا برخی مدیران دستگاههای اجرایی و روابط عمومی با خبرنگاران تعامل ندارند؟

وی با این پرسش که چرا برخی مدیران دستگاههای اجرایی و روابط عمومی های آنان با خبرنگاران شهرستان تعامل ندارند، افزود: توصیه می کنم مدیران و روابط عمومی های آنان با رسانه ها ارتباط داشته باشند تا به پیشرفت و توسعه شهرستان کردکوی کمک کنند.

فرماندار شهرستان کردکوی با بیان اینکه باید مبلغ نظام باشیم و افق دید خود را بالا ببریم، اطلاع رسانی را وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت: امام خمینی (ره) اطلاع رسانی را به اندازه مهم تلقی می کردند که خواهان اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در جبهه ها به ملت بودند.

باید کردکوی بعنوان مقصد گردشگری معرفی شود

قدمنان با عنوان اینکه کمک کنید تا کردکوی بعنوان مقصد گردشگری معرفی شود، خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران می تواند در رهایی کردکوی از بن بست نقش بسزایی ایفا کنید.

وی از احداث میدان بار غرب گلستان در شهرستان کردکوی خبرداد و افزود: اگر میدان بار غرب گلستان در شهرستان کردکوی راه اندازی شود هر روز سرمایه زیادی وارد این شهرستان می شود که به رونق اقتصادی شهرستان کمک می کند.

فرماندار شهرستان کردکوی احداث کشتارگاه صنعتی و جابجایی بازار هفتگی (یکشنبه بازار) را از دیگر برنامه های پیش رو در شهرستان کردکوی عنوان کرد و گفت: با احداث کشتارگاه صنعتی باعث ایجاد اشتغال برای جمع کثیری از جوانان شهرمان خواهیم شد و همچنین بازار هفتگی (یکشنبه بازار) به زمینی به مساحت سه هکتار جابجا خواهد شد.

روابط عمومی فعال حلقه اتصال بین مردم و دستگاه اجرایی است

مهدی بیدلی در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان کردکوی با بیان اینکه روابط عمومی ها یکی از مهمترین ارکان دستگاههای اجرایی هستند، گفت: روابط عمومی کارآمد و فعال حلقه اتصال بین مردم و دستگاه اجرایی است.

وی با عنوان اینکه روابط عمومی باید در کنار هر مدیر حضور داشته و بصورت دقیق و درست اخبار لازم را از اقدامات نهاد اجرایی منتشر کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه در برهه ای از زمان قرار داریم که دشمنان انواع نیرنگ ها را به سمت مملکت ما روانه کردند، افزود: پاسخگویی شفاف، صحیح و به موقع توسط مدیر از طریق روابط عمومی مقدار بسیار زیادی از آلام و آماج مردم را می کاهد و حس امید را به مردم هدیه می کند.

دشمن تلاش می کند تا بذر ناامیدی را بر چهره مملکت ما بپاشد

بیدلی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، دشمن تلاش می کند تا بذر ناامیدی را بر چهره ملت و مملکت ما بپاشد و ایران را به سمت ناآرامی سوق دهد، تأکید کرد: به همین منظور باید کاملا هوشیار باشیم و اخبار دقیق و درست را به مردم هدیه کنیم.

وی با اساره به اینکه در این ایام توجه ویژه ای به مطالبات مردمی به ویژه محرومیت زدایی شود، خاطرنشان کرد: مدیران در بین مردم بیشتر حضور داشته باشند و به رفع مشکلات آنان بپردازند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان کردکوی با تأکید براینکه در یک نهاد دولتی مشغول بکاریم و از بیت المال حقوق دریافت می کنیم باید نسبت به ارباب رجوع برخورد مناسبی داشته باشم، متذکر شد: رفتار نامناسب با ارباب رجوع باعث دلخوری و ناراحتی و نارضایتی ملت نسبت به نظام می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.