1398-01-28 12:58
1436
0
62634
در دهه مبارک حساب 100 حضرت امام (ره) در روستای گرجی محله انجام شد:

آغاز بازسازی و کلنگ زنی اولین واحد مسکونی تخریبی بر اثر سیل و طوفان در کردکوی + تصاویر

آئین آغاز بازسازی و کلنگ زنی اولین واحد مسکونی تخریبی بر اثر سیل و طوفان  حساب 100 حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان، حجت الاسلام قریشی نماینده رهبری در حساب 100 بنیاد مسکن گلستان و فرماندار در این روستا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ آئین آغاز بازسازی و کلنگ زنی اولین واحد مسکونی تخریبی بر اثر سیل و طوفان حساب 100 حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان، حجت الاسلام قریشی نماینده رهبری در حساب 100 بنیاد مسکن گلستان، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان شهرستانی در این روستا برگزار شد.

زنگانه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی در حاشیه این مراسم گفت: تعداد 1021 واحد مسکونی شهرستان کردکوی در سیل و طوفان اخیر دچار خسارت شده است.

وی افزود: 170 واحد مسکونی شهری در سیل و طوفان اخیر خسارت دید که 851 واحد متعلق به روستاهای شهرستان کردکوی می باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: 205 واحد تخریبی است که بمناسبت دهه مبارک حساب 100 حضرت امام (ره) مراسم بازسازی این واحدهای مسکونی از روستای گرجی محله شهرستان کردکوی آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان در ادامه از یکی از ساختمان های تخریبی تحت پوشش بهزیستی شهرستان کردکوی نیز بازدید بعمل آوردند که مقرر گردید تسهیلاتی به این خانواده تعلق گیرد.

همچنین بنا به درخواست دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گرجی محله مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان به بازدید برخی مناطق خسارت دیده در روستا پرداختند.

دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای بالاجاده از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، فرماندار و بخشدار خواستند تا در شرق روستا سیل بند ایجاد شده، کانال روستا لایروبی شده و تسهیلاتی در اختیار سایر آسیب دیدگان از سیل و طوفان اخیر قرار دهند.

تصاویری از آئین کلنگ زنی:

عکاس: علی لیاقتی 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.