1398-05-09 17:33
2910
0
64746
گزارش؛

پروژه های ناتمام و رها شده روستای بالاجاده چه سرانجامی خواهد داشت؟

در سالهای اخیر طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی در روستای بالاجاده در دستور کار دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گرفته است که متاسفانه پس از گذشت سالها هنوز به سرانجامی نرسیدند و عملا رها شده می باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ این پروژه ها نیاز به عزمی جهادی در پیگیری طرحها و پروژه های از سوی دهیاری روستا دارد که اگر این پیگیریها بموقع و با استمرار از سوی دهیاری انجام می پذیرفت و شورای اسلامی بالاجاده هم حمایت و رایزنی های مستمری از مدیران شهرستان و استان داشت شاید شاهد بهره برداری و افتتاح این پروژه ها می بودیم.

پروژه هایی که با اجرا و تکمیل آن می تواند نوید بخش خدمات دولت برای مردم و اهالی روستا باشد.

مهمترین پروژه های ناتمام و رها شده روستای بالاجاده به شرح ذیل است:

* پروژه تکمیل جدول گذاری و اجرای طرح زیرسازی و آسفالت خیابان های روستا که بخش هایی از جداول و کارهای عمرانی آن انجام شده است. چون خیابانهای ولیعصر، شهید مطهری، امام خمینی، نواب و میرزا کوچک خان جنگلی و… که بر حسب گزارش دهیار محترم ۳۵۰ میلیون تومان (برای خیابان شهید مطهری) از محل اعتبارات مدیریت بحران در سال ۹۶ تامین شده بود. لیکن تا کنون این پروژه های عمرانی نهایی و تکمیل نشده است و همچنان مردم روستا چشم انتظار اجرای آن می باشند.

* پروژه و طرح احداث زمین چمن مصنوعی مشارکتی روستاهای قلندرایش و بالاجاده در مجموعه شهدای بالاجاده که از سال ۹۷ در دستور کار اداره ورزش و جوانان شهرستان کردکوی بوده است.

 

* تکمیل پروژه انتقال آب شرب از چاه تا فشار شکن بالامحله که در سفر استاندار وقت به شهرستان حسب گزارش منابعی را مصوب کردند لیکن تاکنون تخصیصی انجام نپذیرفته است. در دستور کار اداره آبفار کردکوی قرار دارد.

* پروژه طرح زیرسازی گردشگری در سد خاکی لمبک که از سال ۹۶ تاکنون در دستور کار امور روستایی استانداری قرار دارد.

* ترمیم و بازسازی جاده های بین مزارع کشاورزی پس از تخریب سیلابهای اخیر.

* پروژه روشنایی جاده ورودی به روستای بالاجاده طرح یادمان شهدای بالاجاده که در دستور کار اداره امور برق شهرستان کردکوی قرار دارد.

* پروژه لوله کشی گاز در سالن ورزشی شهدای بالاجاده برای سیستم گرمایشی سالن در فصل سرما که از سال ۹۴ از سوی بخشداری مرکزی قول مساعدت آن برای تامین اعتبار اعلام شده است.

* پروژه بازسازی و مرمت سالن رختکن و سرویس های بهداشتی و مرمت حفاظ و فنس اطراف زمین ورزشی فوتبال ۲۲ بهمن و فنس مجموعه شهدای ورزشی.

* پروژه مقاوم سازی پل های احداثی در رودخانه های غربی و شرقی که بر اثر سیلاب های اخیر مورد تخریب واقع شدند و خسارت دیده اند و مقاوم سازی دیوارهای رودخانه های یادشده و لایه روبی از آن.

گفتنی است؛ پروژه احداث ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی خیرین و اداره کل نوسازی مدارس که الحمدالله با پیگیری مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان در شرف تکمیل می باشد که شایسته قدر دانی و سپاس از مدیران محترم می باشند.

و اجرای پروژه مرمت و بازسازی خطوط انتقال آب شرب روستا و منبع ذخیره آب شرب که به همت و اقدام اداره آبفار کردکوی انجام پذیرفت که شایسته تقدیراز رییس اداره ابفار است.

تقویت خطوط انتقال برق برخی محلات روستا با نصب ترانس و تعویض کابل و جابجایی تیرهای برق که با همت اداره امور برق کردکوی اقدام و در شرف نهایی شدن آن می باشند که شایسته سپاسگزاری از مدیر امور برق شهرستان کردکوی می باشد.

بخشدار مرکزی کردکوی
فرماندار شهرستان کردکوی
استاندار استان گلستان

اجرا و تکمیل پروژه های ناتمام و رها شده روستا می تواند بسترهای توسعه پایدار را فراهم آورد و موجب افزایش رضایتمندی اهالی روستا از خدمات رسانی دستگاهها و رفع ضروریترین نیازهای روستا باشد.

لازمه تحقق برای تکمیل این پروژه ها عزم و پیگیری دهیاری و رایزنی شورای اسلامی و توجه خاص و نگاه ویژه مدیران شهرستان فرماندار و بخشدار مرکزی محترم و روسای ادارات را می طلبد.

امید است با تدابیر مدیریتی مدیران و پیگیری های مستمر مسئولان محلی شورای اسلامی و دهیاری کام مردم بالاجاده هم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی شیرین تر شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.