1393-09-25 15:58
1996
0
7307
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کردکوی:

فعالیت نهادهای فرهنگی، اجتماعی و انتظامی باید در راستای پیشبرد اهداف نظام باشد

حجت‌الاسلام عظیمی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان کردکوی با حضور در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، با حجت‌الاسلام غلامحسین محمودی رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت‌الاسلام محمودی در این دیدار، وجود نهادهایی، مانند نیروی انتظامی رادر جامعه ضروری دانستند و از نیروی انتظامی بخاطر حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم عزاداری و دسته روی محرم تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی هر نهادی موقعیت خاص خود را دارد؛ بعضی از آنها وجودشان در جامعه نقشی اساسی دارد که اگر نباشد تمدن و فرهنگ آن جامعه از بین می‌رود و انسان نمی‌تواند بدون وجود آنها زندگی کند که نیروی انتظامی از این قبیل نهاد هاست.

643571

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه فعالیت نهادهای فرهنگی، اجتماعی و انتظامی باید در راستای پیشبرد اهداف نظام باشد، گفت: دستگاه‌های مختلف وجوه مشترکی در فعالیت‌ها و اهداف خود دارند که اگر نوعی هم پوشانی در فعالیت‌های آنها وجود داشته باشد اثربخشی آن چند برابر می‌شود و در نهایت تقویت نظام و تضعیف دشمنان را به دنبال خواهد داشت.

محمودی ضمن اعلام آمادگی در اعزام اساتید روحانی برای بیان مسائل مختلف اجتماعی و امنیتی و اخلاقی در جهت کاهش آسیبهای گوناگون، از نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از نهادهای پرتلاش در این زمینه یاد کرد و افزود: سختی کار نیروی انتظامی به‌ویژه در مباحث اجتماعی و فرهنگی برای همگان واضح است و سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی همکاری بیشتر با این نهاد را دارد.

حجت‌الاسلام عظیمی در ادامه این دیداربا بیان اینکه تاکنون همکاری‌های خوبی بین نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی وجود داشته است، به ذکر نمونه‌هایی از آن پرداخت و افزود: در ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) تعامل خوبی بین این دو نهاد از طریق معرفی رابطان هیئت‌های مذهبی و نیروی انتظامی ایجاد شد و امیدوارم این گونه تعامل‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نگاه ویژه‌ای به کارهای فرهنگی دارد، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار فرهنگی مورد نظر ما است و ارتباط و تعامل با این مجموعه برای آرام کردن فضای اجتماع مورد تاکید است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.