1396-01-21 10:33
874
0
37631
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله:

مراسم گرامیداشت شاعر ترکمن از اهمیت ملی برخودردار است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله گفت: مراسم گرامیداشت شاعر بزرگ ترکمن از اهمیت ملی برخوردار است؛ لذا این موضوع مسئولیت هنرمندان را در هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم خطیرتر می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حمزه رسولی راد درنخستین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شاعر ترکمنِ ایرانی، مختومقلی فراغی ضمن با اهمیت خواندن این برنامه از همه هنرمندان خواست تا در هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم، تلاش کنند.

وی افزود: این مراسم هر ساله در اردیبهشت ماه و با حضور مسئولان کشوری، لشکری و همچنین مهمانان خارجی از کشورهای آسیای میانه و به خصوص ترکمنستان در استان گلستان برگزار می شود و این حضور گسترده بر اهمیت این برنامه می افزاید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کلاله با بیان این نکته که گرامیداشت مختومقلی فراغی از اهمیت ملی برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری با شکوه مراسم به نوعی آبروی هنرمندان و برگزارکنندگان آن خواهد بود.

گفتنی است اعضای جمعیت مختومقلی فراغی نیز در این جلسه آمادگی خود را جهت برگزاری این مراسم اعلام کردند و برنامه ریزی و اجرای آن را با همکاری اداره یاد شده بر عهده گرفتند.

makhtoumgholij 1

makhtoumgholij 2

makhtoumgholij 3

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.