1396-02-04 18:05
1625
4
38199

راز پولی که معاون مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش در کلاله فاش کرد + تصاویر

معاون مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش درخصوص واریز پولی به حساب مشاوران، خبر داد، که مشاوران شرق گلستان خبری از واریز آن نداشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، دکتر محمد مصطفوی، معاون مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش در همایش مشاوران شرق گلستان در کلاله گفت: امر هدایت تحصیلی یک فرایند است و مسئولیت هدایت تحصیلی مدرسه بر عهده مدیر واحد آموزشی است، مشاور مسئول خدمات مشورتی مدرسه است، مشاور متخصصی است که به مدیر مدرسه در زمینه برنامه ریزی درسی، آموزش همکاران، خانواده، دانش آموز و کتب درسی کمک می کند.

mostafavi1

محمد مصطفوی در خصوص سایت همگام برای هدایت تحصیلی دانش آموزان هم گفت: دانش آموزان، دبیران و والدین فقط تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند داده های مورد نیاز برای هدایت تحصیلی را وارد سامانه کنند.

مصطفوی همچنین در خصوص حق الزحمه فعالیت مشاوران در دو هفته تیرماه هم گفت: دو مبلغ به حساب مشاوران واریز شده که یکی مبلغی حدود 30 هزار تومان است و دیگری هم مبلغ 200 هزار تومان که این اعتبار برای هدایت تحصیلی سال قبل بوده ولی تمام مشاوران شرق گلستان از عدم واریز این مبلغ خبر دادند، مصطفوی در این خصوص قول پیگیری داد.

مصطفوی، معاون مدیرکل مشاوره گفت: برای اولین بار پرداخت حق الزحمه تیرماه مشاوران(حضور دو هفته ای) مجوز پرداخت آن گرفته شده است و البته همه ی این موارد تا قبل از تیرماه به اطلاع مشاوران رسانده خواهد شد که آیا باید در مدارس حضور پیدا کنند و یا نیازی به حضور مشاوران نیست.

mostafavi2

در این همایش, مشاوران شهرهای مراوه تپه، کلاله، گالیکش، مینودشت، گنبد، آزادشهر و رامیان شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اداره مشاوره تربیتی

با سلام و احترام لطفا در انتشار خبر، ابتدا از صحت آن مطلع شوید و سپس آن را انتشار دهید.با تشکر

0
0
پاسخ
1396-02-06 07:47
اداره مشاوره تربیتی

با سلام و احتراملطفا در انتشار اخبار، ابتدا از صحت آن مطلع و مطمئن شوید و سپس خبر را منتشر نمایید.با تشکر

0
0
پاسخ
1396-02-06 07:49

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.