1396-04-27 14:58
1037
0
41610
مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله:

تاکنون موردی در خصوص بیماری های منتقله در کلاله نداشتیم

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: خوشبختانه در سال گذشته و تاکنون موردی در خصوص انتقال بیماری از غذا و آب به انسان در شهرستان کلاله دیده نشده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، کارگاه آموزشی بیماریهای منتقله از آب و غذا به منظور آشنایی نیروهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله با مطالب آموزشی، با حضوركارشناسان و كاردان هاي بهداشت محیط برگزار شد.

مهیار کلوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله در این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال شیوع بیمارهای منتقله از آب و غذا ، میوه و سبزیجات خواستار رعایت بهداشت آب و غذا شد و بر اینکه باید آموزشهای لازم را به گروه هدف داده شود، تاکید کرد.

وی افزود: ما در خصوص شیوع بیماری (بیماری منتقله از آب و غذا) در سال گذشته هیچ موردی نداشتیم و امیدواریم مردم شهرستان با رعایت کامل بهداشت آب و غذا دچار هیچ بیماری حاد روده ای نشوند.

شمس الدین کرکارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کلاله نیزگفت: یکی از راهکارهای جلوگیری از اینطور بیماری ها شستشوی مناسب سبزیجات و میوه ها قبل از مصرف است.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص آخرین دستورالعمل بیماریهای منتقله از آب و غذا مخصوصاً بیماریهای حاد روده ای مطالبی را ارائه کرد.

montagheleh 1

montagheleh 2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.