1396-10-25 12:14
759
0
49146
فرماندار کلاله برای مسئولین 911 چاره جویی کند:

مسئول کلاله ای بخشی از وقت کاری خود را در راه است!

در صورت ادامه این روند(در مسیر کلاله و ... بودن) که منجر به کاهش ساعات کاری و به تبع آن کاهش رسیدگی به مشکلات مردمی می شود، شاهد موج نارضایتی از سوی مردم از این مسئول خواهیم بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، هر مسئولی در ابتدای روی کار آمدن در سمت خود، انگیزه زیادی دارد و یقینا این انگیزه در برخی از افراد افزایش و در برخی نیز کاهش می یابد.

شهرستان کلاله نیز از این مقوله مستثنی نیست و هستند مسئولینی که در ابتدای امر با انگیزه بالا روی کار آمدند و به مرور زمان این انگیزه کاهش یافت و این موضوع در حالی مطرح می شود که این روزها شاهد کاهش چشمگیر ساعات کاری این مسئول هستیم.

وی که از شهری دیگر به شهرستان می آید، بخشی از انرژی خود را صرف رفت و برگشت می کند و این روزها نیز به بهانه ساعت زنی(ورود و خروج) ساعتی از وقت کاری خود را در فرمانداری می گذراند.

با فرض اینکه وی ساعت 9:30 صبح به محل کار خود برسد و از آنطرف نیز قبل از ساعت 14 به طرف فرمانداری کلاله جهت ساعت زنی حرکت کند، بخش عمده ای از زمان این مسئول صرف رفت و برگشت و اعلام حضور می شود.

با این تفاسیر می طلبد که فرماندار کلاله چاره ای برای این مسئول درنظر بگیرد تا از این پس شاهد خدمات رسانی مفید این مسئول به مردم باشیم چرا که مردم نباید تقاص سیاست های موجود را بدهند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.