1393-08-10 14:17
2113
0
5196
فرمانده سپاه کلاله:

"اقتصاد مقاومتی" راه بی نیازی به بیگانگان است

فرمانده سپاه شهرستان کلاله : با توجه به وضعیت کنونی جهان و بخصوص منطقه، اقتصاد مقاومتی کارمدترین راه برای بی نیاز شدن از بیگانگان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر ، سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در گفتگویی با اشاره به وضعیت کنونی جهان به ویژه منطقه خاورمیانه ، کارآمدترین راه خارج شدن از فشارهای اقتصادی را "اقتصاد مقاومتی" بیان کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در سال های گذشته بر پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید زیادی داشتند و از همان ابتدای امر و در همین راستا سپاه پاسداران نیز از سال 91 اقدامات هدفدار خود را آغاز کرد.

فرمانده سپاه کلاله با تاکید بر اینکه هر خانواده می تواند یک تولیدکننده باشد ، گفت: ورود خانواده ها در عرصه اقتصاد مقاومتی می تواند باعث اشتغالزایی آنها شود و همچنین در سطح بالاتر این موضوع باعث خود کفایی کشور در عرصه های مختلف می شود.

مصطفی لو با پرداختن به اوضاع سیاسی حال حاضر منطقه و کارشکنی عربستان در زمینه های اقتصادی ازجمله کاهش قیمت نفت ، افزود: اینگونه اقدامات عربستان و حامیان غربی آن نوعی ایجاد فشار اقتصادی بر ایران است تا کاهش درآمدهای نفتی باعث تن دادن ایران به خواسته های گروه 1+5 شود.

وی در ادامه سخنان خود راهکار برون رفت از این چالش ها را "اقتصاد مقاومتی" دانست و اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی از سطوح پایین مانند روستاها مورد توجه قرار گیرد و در سطوح بالاتر نیز به این موضوع بصورت گسترده تری پرداخته شود.

فرمانده سپاه کلاله یادآور شد: در راستای یاد شده برای هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های دولتی با سپاه پاسداران در این شهرستان ، کارگروه اقتصاد مقاومتی تشکیل شد تا به واسطه این حلسه در پیشبرد اهداف خود از نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولین هم استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش می شود در اینگونه جلسات اهدافی همچون به وجود آمدن عرصه های اقتصادی مانند شیلات ، پرورش آبزیان ، پرورش شتر مرغ و... دنبال شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.