1397-01-21 12:01
498
0
52424

کانالی که به ادعای خود از مفاد شورای تأمین گفت، فرمانداری تکذیب کرد!

یکی از کانال های تلگرامی شهرستان کلاله به ادعای خود اقدام به انتشار مفاد جلسه شورای تأمین کرد که با واکنش فرمانداری کلاله مواجه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، مفاد شورای تأمین بخاطر محرمانه بودن، قابلیت انتشار از سوی رسانه ها را ندارد (مگر در صورت نیاز و به خواست اعضا و با شرایط خاص).

روز گذشته یکی از کانال های تلگرامی شهرستان کلاله به ادعای خود اقدام به انتشار مفاد شورای تامین شهرستان کلاله از زبان بایندری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(مسئول غیر شورای تامینی)کلاله کرد که در متن منتشر شده آمده است:

یکشنبه بازار کلاله رفت تعطیلات

خداقلی بایندری مقدم رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان کلاله در این مورد گفت: "پس از بررسی طرح جابجایی یکشنبه بازار کلاله به روز تعطیل (جمعه) و تصویب این طرح در جلسه شورای تامین شهرستان، جابجایی زمان بازار هفتگی احتمالا از هفته آینده به اجرا درخواهد آمد که از ثمرات آن می‌توان به کاهش ترافیک در سطح شهر در روز کاری و رونق گرفتن بازار کلاله در روز تعطیل اشاره کرد". بایندری مقدم اضافه کرد: در مورد جابجایی "مکان" یکشنبه بازار هیچگونه طرحی وجود ندارد و این بازار هفتگی در مکان سابق خود باقی خواهد ماند.

فرمانداری کلاله نیز در واکنش به این اقدام به نقل از مسئول یاد شده به نوعی خبر یاد شده را تکذیب کرد که در متن تکذیبیه آمده است: به گزارش روابط عمومی فرمانداری، رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کلاله در مورد متن منتشر شده در فضای مجازی در ارتباط با تغییر روز بازار کلاله، اظهار کرد: یکی از برنامه های اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کلاله ساماندهی روز بازار شهرستان است، ولی درمورد نحوه اجراء و زمان اجرای طرح تاکنون هیچ گونه اظهارنظری صورت نگرفته و در صورت به نتیجه رسیدن طرح مذکور به بازاریان و مردم شریف شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

0 AP 0409190302

0 AP 0409192406

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.