1397-01-31 12:58
1190
0
52756
با تکریم از نقی پور؛

مشاور جوان فرماندار کلاله معارفه شد + تصاویر

با تکریم از سید عیسی نقی پور، سعدی به عنوان مشاور جوان محمد حمیدی معرفی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، در جلسه معارفه مشاور جوان فرماندار کلاله که با حضور جمعی از جوانان و باتجربه های شهرستان همراه بود، سید عیسی نقی پور مشاور جوان نصرت برزگر فرماندار سابق شهرستان کلاله گفت: در برهه ای از زمان شاهد توجه ویزه به امور جوانان بودیم ولی پس از گذشت مدتی، شاهد چپ کردن قطار جوانان بودیم و تمام ایده های جوانان در حد تشکیل چند جلسه و مستند سازی باقی ماند.

kalalekhabar ir 2

وی افزود: همانطور که در فرمانداری شورای اداری وجود دارد، نیازمند شورای مشورتی جوانان فرمانداری نیز هستیم تا به واسطه این شورا افراد دارای توانایی مدیریتی شناسایی و در آینده در پست های مدیریتی از آنها استفاده شود.

سمیه سعدی نیز به عنوان مشاورجدید فرماندار کلاله گفت: بدون سیاسی بازی، تعصب قومیتی کار خود را ادامه می دهم وهمراه همه جوانان در این سمت خواهیم بود.

kalalekhabar ir 4

وی افزود: متاسفانه در شهرستان کلاله تفکرات بسته و سنتی وجود دارد که باید با کارکردن بر روی تفکرات جوانان از این تفکرات خارج شویم.

مشاور جوان فرماندار کلاله تاکید کرد: در جلسات مختلف و کمیته های مختلف به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات جوانان می پردازیم و در نهایت برای حل مشکلات با فرماندار کلاله به چاره اندیشی خواهیم پرداخت.

محمد حمیدی فرماندار کلاله نیز در گفت: ارتباط آقایان با فرمانداری و مجموعه آن به راحتی برقرار می شود و نیاز بود برای جامعه بانوان در جهت برقراری ارتباط با فرمانداری و بیان دغدغه ها چاره ای اندیشیده شود.

kalalekhabar ir 1

وی ادامه داد: در این راستا و پس از بررسی های لازم، خانم سعدی را به عنوان مشاور فرماندار کلاله در امور بانوان و جوانان انتخاب کردیم.

kalalekhabar ir 3

گفتنی است سمیه سعدی قبل از این سمت یکی از افراد فعال در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در شهرستان کلاله بود.

kalalekhabar ir 5

kalalekhabar ir 6

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.