1397-02-03 12:59
454
0
52846
فرماندار کلاله:

به جوانان اعتقاد دارم/ تمام مسئولین را برای کمک به جوانان بسیج می کنم/رئیس ارشاد مسئول تایید برگزاری مراسمات است

فرماندار کلاله گفت: من به جوانان اعتقاد دارم و در راستای اثبات آن می‌توان به اینکه یک سرباز را به عنوان روابط عمومی فرمانداری کلاله بکارگیری کردم، اشاره کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جلسه با جوانان شهرستان کلاله با بیان اینکه من به جوانان اعتقاد و اطمینان دارم گفت: برای اثبات ادعای خود می توان به، بکارگیری یک سرباز در سمت روابط عمومی فرمانداری کلاله اشاره کرد.

وی افزود: نباید همه مشکلات را منوط به اقتصاد و بیکاری دانست چراکه کم نیستند کسانی که با داشتن شغل و سرمایه دار بودن زندگی آنها از هم پاشیده است.

فرماندار کلاله در خصوص برخی از مشکلات اجتماعی نیز گفت در بروز برخی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی می توان به جنگ فرهنگی دشمن اشاره کرد که با رخنه در اعتقادات مردم درصدد سست کردن بنیان خانواده‌ها است.

حمیدی تاکید کرد قبل از هرگونه زیر سوال بردن و انتظار مسئولین و انتظار داشتن از آنها به این سوال که در راستای اهداف خود٬ خودمان چه کار کرده‌ایم باید پاسخ دهیم و بعد دیگران را مسئول بدانیم.

فرماندار کلاله گفت نباید تنها به تشکیل کمیته های مشورتی اکتفا کنید و باید در این راستا کمیته های تشکیل شده با برگزاری جلسات متعدد خروجی مناسبی جهت اقدام توسط مسئولین داشته باشند.

وی افزود: برای کمک به جوانان تمام ادارات و مسئولین را بسیج می‌کنیم البته این مهم زمانی محقق می شود که ایده های کارشناسی شده ارائه شود و در مرحله بعد در کنار درخواست ها باید شأن و جایگاه مدیران توسط جوانان حفظ شود.

فرماندار کلاله در بیان برخی چالش های موجود در خصوص برگزاری برخی مراسمات در شهرستان کلاله گفت: برای برگزاری هر نوع مراسمی، باید اجازه و کارشناسی اداره فرهنگ و ارشاد کلاله باشد تا از هرگونه مشکلات احتمالی آینده جلوگیری گردد.

وی ادامه داد با بررسی و کارشناسی اداره یاد شده در خصوص برگزاری هر نوع مراسمی با بروز هر نوع مشکلی این اداره باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.