1393-08-13 06:35
2480
0
5309
در جمع عزاداران حسینی(ع) شهرستان کلاله؛

استاندارگلستان: داعش، زاده "تفکر اسلام غیر اخلاقی" است

استاندار گلستان اقدامات وحشیانه گروه داعش در کشورهای منطقه را حاصل از "تفکر اسلام غیر اخلاقی" دانست.

به گزارش گلستان ما ، حسن صادقلو در جمع عزاداران حسینی(ع) شهرستان کلاله با بیان اینکه اقدامات داعش تبلیغ "تفکر اسلام غیر اخلاقی" است ، گفت: دشمن با پی بردن به اهمیت اخلاق در دین اسلام ، در صدد است به اساس و پایه اخلاق در دین اسلام ضربه بزند.

وی با پرداختن به موضوع مهم ادب و اخلاق در روابط اجتماعی بین مردم، افزود: واقعه عاشورا معماری اخلاق بود چرا که بسیاری از مبانی اخلاقی در این واقعه دیده شد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه شناخت معارف محرم وظیفه ما است ، گفت: هرگاه شور سرچشمه آن شعور باشد شناخت واقعی محقق می شود و چرایی تاریخی شدن فلسفه کربلا و عاشورا روشن تر خواهد شد.

صادقلو تاریخی شدن فلسفه کربلا و عاشورا را بخاطر وجود شاگردان خبره این مکتب دانست و تاکید کرد: یاد محرم به معنای یاد گرفتن تاریخ نیست بلکه محرم را یاد می کنیم تا روزمان را نجات دهیم و برای زندگی خود بایدها و نبایدهایی پیدا کنیم.

وی با اشاره به پیام واقعه کربلا گفت: اگر واقعه کربلا برای مسلمانان درس آموز نباشد، ما در پیروی و انجام رسالت خود موفق نخواهیم بود.

استاندار گلستان نقش جوانان در جامعه امروزی را مهم تلقی کرد و اظهار کرد: در میدان رزم کربلا نیز نقش جوانان تنها منحصر به رزم نبود بلکه آنان علاوه بر رزم، به شیوه های منحصر به فرد به موضوعات فرهنگی و بخصوص نشر اخلاق می پرداختند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.