1397-04-26 08:58
493
0
55272
بعد استقبال دوباره مردم رخ داد؛

عقب‎نشینی شرکت هما از قیمت پرواز تهران به کلاله/ پروازها دوباره باطل شدند

بعد استقبال دوباره مردم از پروازهای فرودگاه قدس، عقب نشینی دوباره شرکت هما از قیمت اعلام شده، موجب باطل شدن چندباره پروازهای این فرودگاه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، 17 تیرماه بعد از حدود یک ماه خورده ای از عدم انجام پرواز از تهران به فرودگاه قدس و به عکس، با کاهش قیمت های این پروازها به 124 و 167 هزار تومان، مردم دوباره برای خرید بلیط این پرواز اقدام کردند.

عبدالخلیل صادقی، تعداد مسافران پرواز روز یک شنبه 17 تیرماه این فرودگاه را 15 نفز از تهران و 18 نفر از کلاله اعلام کرد.

اما علی رغم اقدام دوبار برای پرواز هواپیمای شرکت هما، این پرواز بعد از 4ساعت تاخیر، باطل شد و مسافران به علت نبود پرواز جایگزین، سرگردان به خانه ها یا محل های کار خود بازگشتند.

این امر اگرچه موجب دلخوری و ناراحتی مسافرین شد ولی از سوی دیگر امیدی بود برای پروازهای سایر روزها، اما ناپایداری تصمیمات شرکت هما در تثبیت قیمت ها، بی اعتمادی را در بین مردم برای وجود یک پرواز پایدار بیشتر کرد.

شرکت هما در یک چرخش معنادار، بعد از رغبت مردم به وجود قیمت پروازی 124 هزار تومانی، این نرخ قیمتی را حذف کرد!؟

یک مقام مسئول در خصوص حذف قیمت 124 هزار تومانی گفت: شرکت هما دلیل حذف این قیمتها را اعتراض بازرگانی تهران اعلام کرده است.

اما وقتی خبرنگار راه اترک از مسافرین تهران به کلاله پرواز روز یک شنبه 17 تیرماه علت باطل شدن این پرواز را پرسید، خیلی از مسافرین اعتقاد داشتند که باطل کردن این پروازها به خاطر عدم رونق گرفتن این فرودگاه است.

البته این نظر مسافرین این روزها نقل محافل مردمی شرق گلستان شده و هنوز پاسخ مسئولین رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

صبح روز دوشنبه 25 تیرماه مشخص شد که شرکت هما پرواز روز چهارشنبه 27 از تهران به مقصد کلاله و برعکس را هم باطل کرده است.

مردم شرق گلستان از مسئولین به خصوص نماینده مردم شرق گلستان می خواهند که فکری اساسی برای ثبات پروازها به خصوص ثبات تصمیماتی شرکت های هواپیمایی برای نرخ پروازها، بکنند ، چرا که این بار مردم خوب عمل کردند ولی شرکت ها سرناسازگاری دارند.

لازم به توضیح است که فروش بلیط برای پروازهای سایر روزهای هفته کلاله به تهران و برعکس فعال می باشد و با کف قیمت 167 هزار تومان به فروش می رود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.