1397-04-26 16:55
1201
1
55284
به نشانه ادب، تکریم و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان ؛

سید نجیب حسینی، هدیه خود را به فرزند شهید شیبک اهدا کرد + تصاویر

معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور پس از دریافت هدایا و لوح تقدیر، در اقدامی، هدیه دریافتی خود را به نشانه ادب، تکریم و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان به فرهاد شیک، فرزند شهید شیبک تقدیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نخستین یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس در ابتدای این هفته و با حضور و سخنرانی معاون اداری و مالی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد.

اما در جریان این مراسم اتفاق جالبی افتاد و آن هم این بود که 

در پایان تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و فرماندهی انتظامی استان گلستان به رسم ادب، احترام و رسالت میزبانی با اهدای هدیه یادبود و لوح تقدیری از حضور سید نجیب حسینی در گنبدکاووس تقدیر کردند.

سید نجیب حسینی پس از دریافت هدایا و لوح تقدیر، در اقدامی ارزشمند و تحسین برانگیز هدیه دریافتی خود را به نشانه ادب، تکریم و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان به فرهاد شیک، فرزند شهید شیبک تقدیم کرد که هم اکنون در جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مشغول به فعالیت است.

شهید بزرگوار حسینعلی شیبک 17 آذرماه 1338 در یکی از روستاهای اطراف زابل دیده به جهان گشود و پس از چندی به همراه خانواده به منطقه گنبدکاووس مهاجرت کرد. حسینعلی در سال 45 تحصیلات ابتدایی خود را در یکی از مدارس کلاله آغاز و به علت مشکلات امرار معاش زندگی، در حین تحصیل با سن کمی که داشت کار هم می‌کرد.

شهید به علت مشکلات اقتصادی حاکم بر خانواده بعد از اتمام دوران تحصیلات ابتدایی مجبور به ترک تحصیل شد و بجای خود برادر کوچکش را وا می‌داشت که به تحصیلات خود ادامه دهد. او برای تامین معاش خانواده از هیچ کار شرافتمندانه‌ای روی گردان نبود و تا آنجا که توان داشت تلاش می‌کرد؛ حسینعلی در سال 1353 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند پسر بود که آخرین فرزند بعد از شهادت پدر دیده به جهان گشود.

با شروع انقلاب وی یکی از فعال‌تریتن افراد منطقه به شمار می‌رفت چرا که هیچگاه نسبت به اسلام بی‌تفاوت نبود و همیشه آماده هرگونه فداکاری بود و در طول نهضت با تمام وجود در براندازی رژیم منحط پهلوی کوشا بود و بعد از انقلاب نیز در حفظ و حراست از جمهوری اسلامی تلاش می‌کرد.

وی از جوانان پر شور و فعال اجتماعی بود که بعد از عضویت در بسیج سپاه پاسداران گنبدکاووس و طی مراحل آموزشی با عنوان مسوول گروه مقاومت دکتر چمران به فعالیت پرداخت و بدین ترتیب روزها به کار و شبها قسمتی به تحصیل و قسمتی دیگر به پاسداری و گشت‌زنی می‌گذشت و در روزهای جمعه نیز برای حفاظت از سنگر نماز جمعه به نگهبانی و حفاظت از این محل مقدس می‌پرداخت او در دوران آشوب‌ها و جنگ داخلی گنبدکاووس مدت 13 روز به اسارت در آمد که پس از چندی با مساعدت یکی از دوستان ترکمن خود توانست از چنگال ضدانقلاب رها شده و مجددا به فعالیت بپردازد.

وی در سال 1360 از طریق بسیج سپاه پاسداران گنبدکاووس داوطلبانه به جبهه اعزام شد تا این که در جنگ با کفار بعثی سهمی داشته باشد که سر انجام در حین عملیات محمد رسول‌الله (ص) درتاریخ دهمین روز از آذرماه سال 1360 در منطقه گیلانغرب آنچه را که طلب می‌کرد یافت و به آرزوی دیرینش دست یافت و بر اثر ترکشی که به سرش خورد به شهادت رسید.

گفتنی است سید نجیب حسینی معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای حضور و سخنرانی در یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس به این شهرستان سفر کرد که ضمن حضور در این برنامه از موسسه مهرآفرینان جوان به عنوان نخستین و فعال‌ترین سازمان مردم نهاد استان گلستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی نیز بازدید به عمل آورد.

13970425000524 Test PhotoI

13970425000526 Test PhotoI

13970425000529 Test PhotoI

13970425000531 Test PhotoI

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

منطق

سلا این ها شعار است و بری انتخابات داردکار میکنه چرا نداد به فرزند شهید نیروی انتظامی و یارزند شهید دفاع حرم چون ایشان دارای سمت معاون فرماندار گنبد دارد و از طرف اقوام حمایت می شود پس سید نجیب دنبال رای است

0
0
پاسخ
1397-04-27 02:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.