1397-05-29 13:57
673
0
56240
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

راه اندازی آزمایشگاه مرکزی سل در کلاله/ در نظر گرفتن بیش از ۷۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه‎های در کلاله

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: امسال؛ علاوه بر تکمیل ساختمان "مرکز جامع سلامت" شماره ۲ کلاله، آزمایشگاه مرکزی "سل" نیز دراین شهر به اتمام می رسد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، دکتر محمد نعیمی در جلسه مشترک با "خیرین سلامت کلاله" با بیان اینکه علاوه بر تکمیل ساختمان "مرکز جامع سلامت" شماره ۲ کلاله، آزمایشگاه مرکزی "سل" نیز دراین شهر به اتمام می رسد، گفت:علاوه بر اعتبار لازم برای تکمیل "مرکز جامع سلامت"، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز آن هزینه می کنیم. 

دکتر نعیمی در ادامه از اعتبار ۴۷۰ میلیون تومانی برای ساختمان "آزمایشگاه مرکزی سل" کلاله خبر داد و گفت:با تکمیل و تجهیز آن، درهفته سلامت ۹۸ (اوایل سال آینده) خدمات این پروژه در اختیارمردم قرار می گیرد.

وی ضمن تحسین تلاش های"خیرین سلامت" کلاله در تکمیل بیمارستان این شهرستان، تصریح کرد: "تسهیل کار"، "همراهی با خیرین" و در کنار آن "قدردانی از خیرین" را وظیفه خود می دانیم؛ لذا در پروژه های مشارکتی با "خیرین سلامت کلاله"؛ مثل مرکز جامع سلامت شماره۲، ساخت و ساز تکمیلی بخش دیالیز بیمارستان، همراه سرا و غیره به انجام وظیفه خود عمل می کنیم تا بتوانیم در ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در طرح "تحول سلامت" موفق تر باشیم.

در ادامه جلسه نصرت برزگر یکی از اعضای "خیرین سلامت" کلاله به تشریح آخرین وضعیت"پروژه های مشارکتی" با دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت و گفت: انتظار کا ما  است که دانشگاه در انجام تعهدات خود تسریع کند.

وی افزود: خیرین سلامت شهرستان کلاله آمادگی حضور"مدیریتی" دربرخی از "خدمات تشخیصی" به مردم، مثل "سی تی اسکن" و غیره را دارد

علی رزاقی معاون سیاسی فرماندار کلاله با تاکید بر وجود "توانمندی"های خیرین در کلاله گفت: "مجمع خیرین سلامت" نقش موثری در کلاله دارد؛ لذا با وجود این "ظرفیت ارزشمند" ، امیدواریم خدمت به مردم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان استمرار پیدا کند.

دکتر بابک عرب رئیس بیمارستان کلاله نیز، این جلسه را غنیمت دانست و به طرح مشکلات موجود در بخش های مختلف بیمارستان کلاله پرداخت که مورد توجه دکتر نعیمی برای "حل" آنها قرار گرفت.

0 9cbd57c6f9069c44fbfdf944b88c05d4bde9e71a

0 158059f948e956ce954f1e66adfc1f70ae961f20

0 8694218399f2c7c6faa036a9bdcc7e2b93efa0d9

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.