1397-08-02 10:59
572
0
58129
فرماندار کلاله:

مشکل آب شرب شهر کلاله حل می شود/ دو حلقه چاه به شبکه آب کلاله اضافه خواهد شد

فرماندار کلاله گفت: با اضافه شدن این دو حلقه چاه به شبکه آبرسانی شهر کلاله، عملا مشکل آب شهر کلاله در بهار و تابستان مرتفع می شود.

به گزارش گلستان ما، محمد حمیدی در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: تابستان امسال شهر کلاله با کم ابی شدیدی روبرو شد که مجبور شدیم این مشکل را با محله بندی مدیریت کنیم.

وی افزود: همچنین ساکنین بغضی از محلات بخصوص شهرک امام حسین(ع) در بیشتر ساعات با قطعی آب یا فشار کم آب دست و پنجه نرم می کردند.

فرماندار کلاله ادامه داد: برای حل این مشکل از همان زمان پیگیری های استانی از طریق شرکت آب و فاضلاب شهری و آب منطقه ای آغاز شد.

حمیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه تامین آب شرب شهر برای افق بیست ساله آینده در قالب طرح آبرسانی توسط شرکت آب منطقه ای دردست اجراست و تکمیل این پروژه نیازمند اعتبارات بالایی است؛ لذا با تعامل و هماهنگی با دو شرکت یاد شده مقرر شد تا یک حلقه چاه جدید حفاری و یک حلقه چاه حفاری شده توسط آب منطقه ای با اعتبارات آبفار وارد شبکه آبرسانی شهر کلاله شود.

وی تاکید کرد: پروژه یاد شده تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد و با این اقدام، مجموعا حدود 40 لیتر بر ثانیه آب به شبکه تزریق خواهد شد و عملا مشکل کم آبی در بهار و تابستان مرتفه می شود.

فرماندار کلاله در پایان از همکاری و همراهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تشکر و قدردانی کرد./ کلاله خبر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.