1397-10-30 08:56
587
0
60505
امام جمعه کلاله :

سفر رئیس جمهور بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت های فرودگاه کلاله بود/ راه آهن و جاده بین المللی بلاتکلیف است/ زمین های کشاورزی فرودگاه بهترین ظرفیت است

امام جمعه کلاله گفت: سفر رئیس جمهور به شهرستان کلاله و استفاده از فرودگاه کلاله در این سفر، بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت های این فرودگاه با استفاده از دستور ریاست جمهوری بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در جدید ترین سخنرانی خود در جمع نمازگزاران شهرستان کلاله با اشاره به سفر رئیس جمهور، گفت: شرق گلستان با جمعیت حدود 260 هزار نفری (طبق سرشماری خود استانداری) و محروم ترین قسمت استان گلستان، چه دست آوردی از سفر ریاست جمهوری داشته است؟

وی افزود: شهرستان های کلاله و مراوه تپه، هیچ فرصت شغلی مانند شهرک صنعتی در آن وجود ندارد و تنها فرصت صنعتی، چند کارخانه در ناحیه صنعتی است که باید در سفر ریاست جمهوری به آن توجه خاص می شد.

امام جمعه کلاله ادامه داد: با توجه به جمعیت حدود 260 هزار نفری شرق گلستان(کلاله و مراوه تپه) بیکاری این منطقه نسبت به سایر نقاط استان بسیار بیشتر نمود دارد.

کشیری تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر به استان وارد فرودگاه قدس کلاله شد؛ ولی متاسفانه برای این فرودگاه هنوز هیچ اتفاقی خوشایندی روی نداده؛ برای این فرودگاه می توان فرصت خوبی رقم زد که یکی از راههای آن این است که زمینهای کشاورزی این فرودگاه سالانه 1 میلیارد اجاره داده می شود که می توان 300 میلیون در سال آن را برای تقویت انگیزه مردم برای استفاده از پروازهای این فرودگاه استفاده کرد.

وی افزود: حتی فرودگاه قدس کلاله می تواند در زمینه فرودگاه باری برای واردات و صادرات مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه کلاله گفت: همچنین با کم کردن یک پرواز گرگان و اضافه کردن آن به فرودگاه قدس کلاله و اضافه کردن پرواز کلاله به مشهد و زاهدان بهره وری این فرودگاه راافزایش داد.

کشیری اظهار داشت: چرا برای جاده جایگزین جنگل گلستان و راه آهنی که قرار بود از کلاله عبور کند، هیچ اقدامی صورت نگرفته است؟

وی در پایان گفت: نباید یک منطقه آباد شود و یک منطقه محروم بماند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.