1398-01-29 06:17
1204
0
62646
سمت های نماینده شرق گلستان تنها در حد رزومه باقی ماند

قطع ارتباط یکماهه چندین روستا با شهر کلاله/ نمایندگان جنوب به داد مردم شرق گلستان برسند + فیلم

با قطع ارتباط یکماه ی چندین روستای شهرستان کلاله با شهر و عدم پیگیری عملیاتی لازم از سوی نماینده شرق گلستان، تمام سمت های این نماینده را در حد رزومه نگه داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سیل ویرانگر استان گلستان علاوه بر آسیب به منازل، به برخی از پل ها و مسیرهای ترددی شهرستان کلاله نیز آسیب وارد کرد.

پل ارتباطی کلاله به روستای صوفی شیخ نیز از این مقوله مستثنی نبود و با زیر آب ماندن آن، ارتباط چندین روستا حدود یک ماه است که با شهر کلاله قطع است و مردم این روستاها برای تردد به شهر مجبور هستند مسیری بیش از ۴۰ کیلومتری را برای رسیدن به مقصد طی کنند، در حالی که در صورت درست بودن مسیر یاد شده، این مسیر کوتاه و در وقت مردم صرفه جویی می شد.

اما با وجود تمام پیگیری ها از سوی دهیاران و مردم روستا، از سوی نماینده شرق گلستان اقدامی عملیاتی برای این موضوع انجام نگرفته است و با سفرهای وی با کمیسیون عمران مجلس به جنوب و مناطق سیل زده، تمام سمت های این نماینده برای مردمش، در حد رزومه باقی ماند و مردم شرق گلستان چشم به امید نمایندگان جنوب کشور هستند.

علاوه بر موارد فوق، تاکنون از سوی مسئولین شهرستان نیز اقدامی برای بازگشایی این راه ارتباطی و پل آن انجام نشده است و حتی مسیر عبوری از روی سد بوستان نیز توسط مسئولین ذیربط بسته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.